2013. november 10., vasárnap

Mindennapok

Szasztok!

Jól vagyunk, megvagyunk, jönnek-mennek a hétköznapok, meg a hétvégék is - így telik el az egész élet???

Lássunk valami földhözragadtabbat: Borim, könyvek, filmek, sütik :)

Bori szívem napról napra okosabb - már ahogy ez a gyerekeknél természetes :) vagy mégsem, merthát ő zseniális :) Ma este vacsinál pl. cuki volt, ledobta a krémsajt dobozát az etetőszékből. Erre Peti mondta, hogy ejnye, nem dobjuk le a dolgokat a földre! Mire Borim: "Bocsánat!" Hát nem édes? :)
Amúgy ma Marcsi nagyiéknál mulatott, míg mi Petivel moziztunk. Amúgy a film háááát...animációs, a Derült égből fasírt 2. Átlag életkor 8 év...Az első részt nagyon szerettük, ez sem volt éppen rossz, de azért többet vártunk.
Akkor már jobban bejött a dvd-n nézett A nagy nap című alkotás igazi sztárparádéval, sok neves színésszel. Nagyon vicces 1.5 óra volt :)
Délután meg Dunaharasztin voltunk sógoroméknál. Képzeljétek, már egész jól eljátszott a két gyerek egymással! Borim ugye 15 hónapos, Gergő 1 évvel idősebb. Szerintem ha többet látnák egymást, hetek alatt úgy összecsiszolódnának :)

Könyv-élmények:
- Papp Diána: Kerek perec - A Bodza bisztrót olvastam már a nőcitől, nagyon klassz volt ez a regény is, csak a vége nem tetszett annyira - jobban kedvelem a tökéletes happy end-eket! :) Node segond, ha meglelem, a harmadik könyvét is biztos elolvasom.
- Milly Johnson: Nyári flört - csajos regény, de nem csupa mosoly, inkább életszerű, szuper volt ez is! (Tőle is olvastam már a Madarak és méhek című könyvet, azzzal éjjel 1-ig voltam fönn, mert nem bírtam letenni. Szegény Petim küzdött velem tegnap, mikor az utolsó 100 oldalon voltam, mert alig volt, hogy rám nézett és nem olvastam főzés vagy más közben :))

Süti-élmény: mesés gyömbéres teasüti a gasztrokrimimből, a Romantikus tallér. Isteni volt, de ezekben a nem igazi szakácskönyvekben nem szívbajosak, ami a cukor mennyiségét illeti...ISteniek a sütik, de van, amiben 30 dgk cukor van...Csöppet sok!!! Édes élet :)

Puszi,
Barbi

ui: Képet töltök ha lesz!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése