2014. március 18., kedd

Elköltöztünk!

Sziasztok!

No, végre ismét jelentkezem!
Egyrészt sikerült elköltöznünk - juhú!!! (Remélem, most jópár évig nem kell, mert ha végre eltüntettem őket a nappaliból, egy ideig nem akarok dobozokat látni!!)
Másrészt Peti tegnap este összedugta a gépet, így írni is tudok :)

Ettől még nem lett több időm, mert hegyekben állnak a dobozok - tudjátok, gondoltam, kb nem is dobozolok, majd talicskával áttolom ezt a 4 utcányi távolságot...Hát...ahogy Móricka elképzeli :) Csomó doboz van meg szemeteszsák meg mindenféle tároló egység...
A költözés amúgy nagyon flottul ment, ahogy én azt természetesen előre meg is mondtam :) Szombaton reggel Borcsa már korán kelt, Petim átvitte a Gólya utcába anyuékhoz, én meg folytattam a dobozolást... :( Aztán Petim szülei meg Krisztáék is befutottak (ők Panni babával jöttek, aki 9 hónapos létére igen nagy dobozokkal foglalkozott:)), s nem sokkal később a cimborák többi része is megérkezett dologra készen. Illés Krisztája volt a segéderőm az apróságokban meg a dobozolásban, mert természetesen megint az volt, mint az eddigi költözéseknél, hogy nekem főleg irányítani kellett volna a dolgokat, de azért közben pakolni is szerettem volna, szóval megint sokfelé szakadtam, de mindenki, mert igen derekasan dolgozott a banda! Anyuék is pakolták amit értek, apu a kisbuszt, a zongoraszállítók is tették amit kellett, szóval 1-kor már az új kecóban hamiztunk!
Vasárnap anyuék még átjöttek segíteni, a fiúk fiús szerelésekkel foglalkoztak, mi lányok meg a dobozokat próbáltuk eltüntetni, dehát ez lehetetlen küldetés ha egy nap alatt akarja az ember...Mondjuk nem én akarom 1 nap alatt :) Nekem szép kényelmesen is megfelel! Amúgy van rá igényem, mert mikor legutóbb december 15-én költöztünk, karácsonykor azért már minden rendben volt és 15 ember jött uzsonnára az ünnepre. Na, remélem, most is így lesz!
Dorcsi sajna nem volt itt, mert Rómában üdül - na jó, dolgozik is!
Itt a blogja: http://dorcsieroma.blogspot.it/

Fotót persze megint nem csináltunk a költözésről, pedig a gépet direkt a fontos dobozban elölhagytam...

Puszi,
Barbi

ui: Bori baba egyébként irtó cuki mostanában! 2 hatalmas dumája volt, először is, Márti déditől kapott egy újabb plüss kutyust, megkérdeztük, hogy hogy hívják a kutyát, mire ő: "Nokedli!" :) Hát, így nevezte el!
A másik csúcs az volt, mikor a minap barack kompótot evett, egyszer csak felnézett és közölte, hogy "Szerintem édes a paradicsom." Hát nem cuki? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése