2016. július 7., csütörtök

Narancsos-mézes rebarbara

Hahó!

Múlt hétvégén a Velencei-tónál nyaraltunk Kriszta barátnőmékkel, a 4 gyerek-4 felnőtt arány tűrhető :) Nem lazulós, de nem is annyira drámaian örökké rohanós...

Apával - amúgy fiúsan!

Játszóterezés

Hazafelé a játszóról - szerintem inkább csak lustik, mint annyira fáradtak :)

Panni és Borcsa
Na jó, az alábbi képen nem látszik, de a Millenáris Parkban készült, a Dínó Kiállításon. Ahogy egy anyuka megjegyezte nekem, hát, ez egy marha drága homokozó... :) Az ő fia ugyanis - a dínókon végigrohanás után - leragadt úgy 1 órára a "régészkedésnél", ahol a vödöré, lapáté és ecseté volt a főszerep - ezzel lehetett kibányászni az elrejtett leleteket. A mi gyerekeinknek is tetszett :) habár őket a dínók és más ősállatok - mamut, masztodon, kardfogú tigris, stb. - is érdekelték.
Egyébként a Napközi nevű helyen ebédeltünk a Millenáris előtti téren, érdemes kipróbálni, fincsi volt!

Nagypapi unokája :)
Mit olvastam?
Ian M. Banks: A játékmester című sci-fijét. Már vagy 2 hónapja küzdök vele, kisebb-nagyobb kihagyásokkal, de a végére nagyon beindult a regény, izgi lett (és kicsit nagyon bizarr)! Az egyedül töltött 2-3 vonatút (dokilátogatások kellemes része :)) elég volt arra, hogy végre befejezzem.
Jenny Colgan: Karácsony a Cupcake Kávézóban - Édes kis regény, a Találkozzunk a Cupcake Kávézóban folytatása. Annyira azért nem nagy irodalmi érték, szóval remélem, nem lesz folytatása, mert inkább csak szórakoztató, nem kötött le azért komolyabban. Viszont fincsi recepteket szedtem belőle - meglássuk, tényleg remekek vagy csak jól hangzanak!

Mit láttam?
Semmit. Nem tudunk filmet nézni mostanában, mert dög fáradtak vagyunk... Barnus kicsit túlságosan tartja a menetrendet - az éjszakánkénti 1 ébredése a kellemetlen fél12-re esik, mikor még csak 1 órája alszom :(

Mit ettünk?
River Cottage Minden napra - új szakácskönyvem :) Ebből a csokis kekszet próbáltam - alább látható, a narancsos-mézes rebarbarát (új szerelmem!!) - gasztronómiai varázslat! és a durván csokis brownie tortát - anyu szülinapjára (vaníliapudinggal, málnával és áfonyával csúcs!). Ez utóbbi kettő még a fotózást sem érte meg :)
Ja, és elfelejtettem megemlíteni, hogy Tihanyban a Levendula fagyizó különlegesen finom fagyikat árul - pl. chilis és levendulás csokit, meggy-homoktövist és még számtalan speciális ízt, melyeket - mint a múlt héten felfedeztem, a Nyugatinál nyílt boltjukban is ki lehet próbálni Pesten. Juhú!!



Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése