2017. március 13., hétfő

Tavaszi virágcsicsergés meg miegymás

Hahó!

Egyik leghűségesebb olvasóm, Márti nagyi reklamálta, hogy milyen ritkán írok, így hát összekaptam magam és nem tartom magamnál a képeket amiket mostanában készítettem a gyerekekről!

Itt a tavasz! Juhúúúú! Ki is élvezzük mostanában - még téli cuccokban, de az immár nem havas és nem "úszó" játszótéren :) Kár, hogy mindig elfelejtek homokozócuccot vinni, de végülis mindegy, mert úgyis a másé jobb :)

Fiúk vonatoznak

Lányok lengős gerendával vagy mi a szösszel játszanak :)
Újra üzemben a hintaágy!
Kölcsön elektromos kisautó vagy motor vagy mi
Éééés...az első alkotások nátha után újra az oviban:

Elefáni

Mintamásolós matekórai feladat

 Azért vannak benti programjaink is - pl. a lakásfestés miatt anyuéknál lógtunk pár napig, szóval anyu is kapott egy-egy műanyag koronát...és Barni is a dobozok között festegetett - még csak vízzel, első lépésként...



Annyira cukorfalatok mostanában ezek a kis manók, már Barnus is kezd egyre több ruhadarabot egyedül felvenni - de ha nem megy, Borka is segít neki. Olyan jó kis nővér!


Tegnap a hüsi ellenére elmentünk kirándulni és egy vadlesből vártuk az őzikéket, vaddisznókat cerbonát eszegetve úgy 5 percig...nem jöttek :)


Pár dumával és egy filmkritikával zárom soraimat:
Tegnap este...
Én: "ki jön fürödni?"
Bori: "Én megyek, mert farkasálmos vagyok!" :)

Előtte meg már nem emlékszem, mit nézegetett, amiből sok volt és így nyilatkozott:
"Nézd anya, ötvenezer tucatnyi!" :)

S végül...megnéztem a 2016-os évben megjelent Szívek szállodája: Egy év az életünkből c. filmet, mely a sorozat szereplőinek életét úgy 10 évvel később folytatja...Hát, szomorú. Változásról szól, elmúlásról, kételyekről...nehéz témákról. Van benne sok duma meg poén meg nosztalgia persze, de inkább elgondolkodtatott, mint hú de élveztem. Lehet, hogy pont jókor jött - tényleg sok gondolkodnivalót adott! Rajongóknak mindenképpen érdemes megnézni!

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése