2018. október 15., hétfő

Október képekben

Sziasztok!

Úgy látom, megritkultak a bejegyzéseim erősen...
Hát igen, elkezdtem komolyabban dolgozni, facebook-on is tolom az online marketinget egy kicsit, bár inkább asz "igazi" munkát szeretem, amikor coacholok.

Azért írok még kicsit ide is, de nem tudom, ki követi még...

Dédivel játszottak jót a gyerekek a minap, én addig építettem, tök jó volt :)



Aztán kávékapszulákból gondoltam ékszert készíteni :) El is kezdtem, dehát nem vagyok iparművész, az látszik! Mondjuk szerintem azon áll vagy bukik a dolog, hogy mibe mennyi időt tesz az ember...
Mindenesetre azért ezek a fülbevalók tetszenek amiket gyártmányoltam :)


És nem mellékesen Barnuskának ma van a 4. szülinapja!
Oviban van, mert már 2 hete nem volt. Az elején beteg, aztán meg a biztonság kedvéért...

Sok ajándék, sok torta, vidám gyerek :)

Családi torta anyuékkal

Gyerekzsúr torta 1.


Gyerekzsúr torta 2.

Torta az oviba :)

Kidöglöttem a tortakészítésben :)

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése