2012. december 22., szombat

Helló!

Este van már, de még bejelentkezem, nehogy kiessek a gyakorlatból :)
Ma olyan jót aludtunk, egész sokáig - na igen, éjjel kb fél3-kor mentek el a srácok, addig dumáltunk meg játszottunk! Anyám, a gimiben mocsaraztam utoljára sokat, azóta csak 1-1 alkalommal, pedig annyira szórakoztató kártyajáték!

Délelőtt itt voltak a barátnőim kis karácsony előtti összeröffenésre meg jó hír-megosztásra: mindketten babát várnak! Na, lesznek nagy gyerekzsúrok nemsokára :)
Ebédre Peti szüleit vártuk - igaz, ők hozták a kajcsit, mi örülünk, ha nem lesz holnap már kupi a lakásban, még csak a cuccok 90%-a van a helyén... De karira rend lesz azért!
Délután már sötét volt, mikor eljutottunk sétálni, beugrottunk az OBI-ba is, mert kellett ragasztó meg valami bilincs-izé a fogasunk megszereléséhez. Furának találtam, annyira néptelen volt az áruház!! A Tesco-ról ez biztos nem mondható el!
Lefekvés előtt még gyorsan bekevertem a mézeskalács tésztáját, hogy holnap kisüthessem meg egy kis zabpelyhes-reszelt almás kókuszgolyót is, ahogy a svédek csinálják - háztartási keksz nélkül! Holnap meglátjuk, milyen lesz :)

No, mennem kell, mert kis Borival eddig a cuppantást gyakoroltam én is, meg az apukája is, de most már aztán szundi van! :)

Füles sapis manó

Puszi,
Barbi

ui: A blog fizimiskáját még majd ráérő időmben csinosítgatom, most csak nem akartam elveszteni a folytonosságot, mert akkor tuti nem találom meg újra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése