2012. december 27., csütörtök

Sziasztok!

Remélem, mindenkinek jól telt a karácsonya! Én kaptam pár nagyon jó cuccot :)
Most meg bekevertem még egy mézeskalácsot, mert annyira fincsi volt, hogy maxigyorsan elfogyott!

Bori-hírek: a családban már mindenfelé megmutattuk a videót, amin 2 percig non-stop nevet a baba, erről talán már írtam is. De gondolom, ő nem lesz olyan híres, mint az a bébi, aki a papírtépésre annyira viccesen nevetett, hogy a videóját már 50 millióan látták :) Bori viszont sokkal édesebb volt, mivel a miénk :))
Amúgy almakóstolásban az 5. napon tartunk, ma egész jól ment, vagy 8 M&M-nyi almapépet sikerült beleimádkoznom :) A végén szerintem már ráérzett, úgyhogy nagy reményekkel nézek a holnapi gyümievés elébe!
És ha már a holnapot említem, irány a piac délelőtt!!! Juhúúúú!! Remélem, Vencikénél van még sütőtök :)

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése