2016. március 12., szombat

Könnyű könyvek hónapja

Hi!

Könyvek, amiket a közelmúltban olvastam:
- Corine Gantz: Rejtekhely Párizsban - Irtó édi regény volt, anyu adta kölcsön síelésen, karácsonyi ajándék volt. Könnyű, kicsit romantikus, nagyon emberi.
- Nicolas Barreau: A nő mosolya - Mikor a sógornőmnek választottam ajándékot legutóbb és nyaralós könyvet kért, a boltban a kezembe akadt, de végül máshogy döntöttem...viszont a könyvtárban pár hete újra a kezembe akadt, ez nem lehet véletlen :) Egyébként tényleg egy véletlen, sorsszerű találkozásról szólt és 2 nap alatt elolvastam!
- Amúgy vagy 4 tudatos jelenlét témájú könyvben vagyok benne egyszerre, jó lenne egyre fókuszálni, mindenesetre a fenti regények kellemes kikapcsolódást jelentettek a sok tudományos okosságból...

Kakukkfüves lazacszelet pestós tésztával - meg kell mondjam, remek volt és a pestós tészta gyerekjáték, habár sosem csináltam még ilyet!

1-2 fotót még találtam amit közzétehetek a síelésről!

A sípálya királynője

Nap végi mulatság

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése