2016. március 25., péntek

Síelés Ausztriában

Helló!

Megjöttünk az ausztriai téli kikapcsolódásból is!
Milyen volt? Jó! Csodás napsütés, elég hó, sok síelés Marcsi mamiéknak köszönhetően, akik délelőtt is, délután is vigyáztak a picikre míg mi tanítgattuk a nagyobb gyerekeket vagy a kezdőbb sportolókat és zúztunk a pályákon magunk. Hiába, azt osztrákok tudják, hogyan kell rendben tartani egy sípályát!
Borcsinak is nagyon ment a lesiklás, már majdnem 2 hét van mögötte a témában :)
Ja, és popsitepsiztünk-szánkóztunk nagyokat, még a felnőttek is! Én idejét sem tudom, mikor ültem szánkón utoljára, de megéri feleleveníteni, mert nagyon élvezetes!!!
Kb 1000 kép készült szerintem minimum 5 különböző géppel és telefonnal, de csak ezekhez jutottam hozzá, kérem majd a többit is a család többi tagjától :)

Felirat hozzáadása

Peti a hófödte tájon

Valami meseszép volt!

Ez én vagyok!:)

Épül a hóufó! :)
Szánkópálya ördögei
Puszi,
Barbi

És azóta mi történt itthon?
Barni megtanult puszit dobni, sokat dumál (egy részét nemigen értjük :)) és növeszti a fogát! (éjszaka is...)
Ezt a képet pedig muszáj bemutatnom, mert már véletlenül beraktam ebbe a bejegyzésbe és nem tudom kivenni és lementeni máshova...ügyi vagyok :)

Apa, becsuklak!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése