2016. április 9., szombat

Nem minden gyerek egyforma!

Halihóhányó!

Mi történik mostanában?
Hát...az idő múlik...Ági dédinek szép kerek szülinapja volt néhány hete!

Ági dédi ajándéka a 80. szülinapjára - dédunokák növekvő sorrendben: Gergő, Bori, Ádi, Barnus
Barnuska is nő mint a gomba...Gond nélkül mond olyanokat, hogy "világít...lámpa" meg hogy "Bori...alszik" és "apa...elment"!
Aztán befejez az utolsó szavakkal csomó mondókát!
Mármint...
Nyuszi fülét (én) ...hegyezi (ő)
A bajuszát (én)...pödöri (ő)
Répát (én)...eszik rop-rop-rop (ő)
Nagyot ugrik (én)...hop-hop-hop (ő)!
Az Erdőszélen házikót is, a Boci, boci , boci tarkát is, a Cirmos cica dorombolt és még jó párat!
Szóval nagyon cuki! Változatlanul fogakat növeszt és csomó mindent máshogy csinál, mint Bori!
Például...

Érdeklik a biciklitárolók...

1 hét alatt belejött a motorozásba

De nagyon belejött!
 És ahelyett, hogy úgy beszélne, mint a tisztességes beszélni kezdők így 1.5 évesen, ő a "kabo" és a "koa" helyett azt mondja, hogy "katica...bogár" és "koala...maci"! :)

A múlt héten kirándultunk is egyet Szentendrén kettecskén, én 1, Barnus 3 pogácsával később (melyet a Szamos napsütötte teraszán fogyasztottunk el) vettünk a család többi tagjának is egy kis péksütit és gyakoroltuk a sétát (ő), én meg a babakocsi-tologatást az apró kavicsos sétányon. Nem volt könnyű... :)

Kényelembe helyezte magát a fiatalember

Borcsimanó újabb alkotásai:

Ez egy kakas... :)

Bori rajzán balról jobbra: apa, anya, Móric kutya

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése