2016. október 15., szombat

Csúcsfejek!

Hahó!

Babadumák az elmúlt 1-2 napból:
- Barnus "beszélget" 2 autóval: "Szia barátom!" - mondja az egyikkel. "Hogy vagy?" - mondja a másikkal. :)
- Oviba menés előtt Bori megöleli Barnit és így szól: "Édes kicsi morzsám!" :)
- Nagyinak tegnap mondtam, hogy nem muszáj ebédhez kifőznünk a krumplit, mert van még egy kis tarhonya. Mire Barni: "Villás targonya?" :)
- Tegnap este alvásnál ezt halljuk a gyerekek szobájából (Barni kezében az ágyban egy kisautó, szokásától eltérően - ezt ugyanis nem akarjuk bevezetni - egy autóval aludt el): "Apa, segítsen meg!" - Tanakodtunk, végül megkérdeztük, hogy mit? Mire ő kis szünet után így felelt (egy kerekevesztett autóról lévén szó): "Autószerelő!!" :)
- Ma lányos séta közben Bori rámutat az akácfa levelére és így szól: "Ezt a virágot úgy nevezem, hogy igazmondó. Mert megmondja, hogy szeret vagy nem szeret!" :)
Hát ennyi :) Cukik és édesek és okosak - Bori a szóláncban a cica, kutya, baba szavak helyett a szerény, maradék és szalamandra szavakat gondolja ki! Durva!!

Séta a gyönyörű őszi napsütésben

Fogócska a vörösvári szobrok körül

Szégyenlős vagyok :)

Első sütisütés Barnival

És már egy ideje nem írtam semmi finomságról, úgyhogy lássuk csak...

Jó minőségű üzemanyag - zabkása reggelire mazsolával és körtével

Málnás tápiókapuding csillogó díszgolyókkal :)

Film és könyv is van... :)
Film: Mielőtt megismertelek (Me Before You) - Az Életrevalókhoz hasonlít, csak angol film. A csaj egy színes manó, komikus szemöldökű, a fiú a tolókocsiban Finnick Az éhezők viadalából, nagyon ari! Csak egy baj van...jobban szeretem a csöpögős happy endet!
Könyv: Elizabeth Gilbert: Hűség - Az Ízek, imák, szerelmek folytatása. A házasságról szól...többet vártam :(
Mikszáth Kálmán: Szent Péter esernyője - Vicces volt, szerettem! Fura, ,Dorkáéknak kötelező olvasmány volt, emlékszem, nekünk meg nem - pedig érdekes és rövid. Jó lett volna!

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése