2016. október 14., péntek

Pár mellényúlás film-és könyvügyben

Hey!

Könyvélmények:
Belső Nóra: Utak egymáshoz - Már több helyen hallottam róla, azért vettem ki a könyvtárból, leginkább kapcsolati/párkapcsolati kérdéseket boncolgat, kissé uncsinak találtam.
W. Paul Young: A viskó - Vallási témájú regény, de olvasmányos és pl. Demi Moore is ajánlotta, merthogy sorsfordító üzenetre talált benne. Nem nehéz, mert sok klassz üzenettel bír. A könyvklubban olvassuk, jjövő héten fogjuk elemezni, meglátjuk, hogy mennyire alkalmas erre - szerintem nem nagyon. De nekem tetszett!
Allan és Barbara Pease: Karácsonyi fegyverszünet - A szerzőpárostól annak idején megkaptam Petitől egyszer A Testbeszéd enciklopédiája című könyvet, amit imádtam. Ez kevésbé tetszett, 3 oldalban összefoglalható. Lehet, bele kellene kukkantani a testbeszédesbe, mert azt már eléggé elfelejtettem - nem csoda, idén év végén lesz 15 éve, hogy Petivel együtt vagyunk! :)

Filmeket is néztünk együtt a múlt héten - le is fáradtunk tőlük éjjel 1-ig...:
Ex Machina - Mesterséges intelligenciás sci-fi. Nem voltam oda tőle. Lassú, de legalább kevés szereplős és béna a vége...
Jurassic World - Tetszett! Igaz, én mindegyik Jurassic Parkot szerettem! :)

Amúgy a Marie-féle rendrakásom/selejtezésem töretlen sikerrel halad előre - na jó, csökkenő, de még meglévő lendülettel...CD-k, DVD-k is megvoltak, a zongora tetején levő "gyűjtőtálat" is eltüntettem és kis lépésenként nekikezdtem a kamrának :) Becsúszik még 1-1 nagyon kicsi, de jó feladat is, pl. a konyhai eszközös fiók, vagy a fűszeres doboz (itt sokkoló, hogy állítva mennyivel jobban átlátható - egyébként a DVD-knél is! állítva, dobozban!).

Tudjátok, mi ez itt lent? Ez maradt az általános iskolai radírgyűjteményemből :( Kicsit szomorú voltam, hogy feladom, de lássuk be, hogy 10 éve hevert különböző dobozokban. Elengedtem :) Na jó, ebben számított, hogy Bori kiválogatta a felét és megtartotta :) Ezt a zacskós csapatot meg bevittük az oviba, hadd használják a gyerekek!

Köszönöm, hogy örülhettem nektek és pakolgathattalak titeket, de elengedlek :)

Holnap újra írok, mert maradt pár fotó a tarsolyomban, de megreklamálták a bejelentkezést :)

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése