2016. november 27., vasárnap

Autók és önarcképek

Hahó!

Boldog Advent első vasárnapját!


Akinek hiányoztam, örülhet, mert újra itt vagyok! Akinek nem...mit keres ezen az oldalon? :)

A mai menü: helyzetjelentés a kis mókuskákról, a legjobb sült sütőtök receptje, egy jópofa vígjáték ajánlása és persze könyvek kifulladásig :)

Alkotás Barnuskával
 És Bori ovis mesterművei...
Mi is ez??

Szép szempillák :)

Fogkefe, fogkrém pillangós zöld pohárban - kell ennél szebb? :)

Ez is Bori - szőkén :)

Múlt hétvégén kirándultunk, annyira klassz volt! Cakkumpúder volt szerintem 3 km, de sütött a nap és nagyon édesek voltak a manókáink!





Sütőtök - ahogy ígértem. Valami varázslatos lett a sült sütőtök kakukkfűvel, sóval és fokhagyma darabkákkal megszórva, olívaolajjal megöntözve. Eszméletlen jó!!!

Ajánlások...Ha van módotok, nézzétek meg A kém című filmet, a Szívek szállodájából Sookie játszik benne (Melissa McCarthy) és Jude Law is, bár keveset. CIA-s akció, de vígjáték, a titkosügynök ez a tündéri, husi nőci, állati vicces! (Ellentétben a moziban elszenvedett Lángelmék című filmmel - életemben első film, amit otthagytam félúton a moziban. Ja, viszont moziban az Érkezés egész jó, nyelvész professzor nőci menti meg a világot a pusztulástól - sírós ufós, ilyen sem volt még...)

És végül a könyvek:
Isaac Asimov: Én, a robot - A film is nagyon jó volt anno Will Smith főszereplésével, de a könyv egész más. Igazán élvezetes!

Hát, ennyit mára. Babadumákkal jelentkezem legközelebb. Addig is szép estét, derűs hetet! :)

Puszi,
Barbi


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése