2016. december 5., hétfő

Gyémánt szíve van :)

Sziasztok!

Lássuk hát a babadumákat a közelmúltból - annyi van, hogy néha feljegyezni sem tudom!
1, Ma este pl. az űrhajós könyvet nézegettük, amit Bori tőlünk kapott. Az aszteroidákról szóló résznél (dínók, stb.) azt mondta, hogy "Ha én dínó lennék, szerelnék egy űrhajót és elmennék a barátaimmal a Marsra, mert ott jobban lehet élni!" :)
2, Zsuzsi dédi házára mondta a kisasszony, miután megbeszéltük, hogy milyen nagyon magas..."Ha ez ledőlne, akkor pofán verne minket!" :) - eszem a kis lányos lelkét!
3, Most hétvégén Sopronban egy vicces bolt mellett mentünk el, Barnusnak mondtam a nevét: Lufidili...mire ő: "Lufididi?" :)
4, Az altatásokból meg Barnusal déutánonként mostanában ez lesz: "Én ülök a székre, te alszol!" :)
5, 3 mesét nézhetnek per pillanat: Bogyó és babócát, Dörmögő Dömötört és Muzzyt (ez egy angol sorozat, 6 részes). Ez utóbbit eléggé szeretik, ami abból is látszik,hogy valamelyik nap az elgurult autó után így kiáltott Barni: "Stop! Come back!" :)
6, Borcsa készül a decemberi ünnepekre..."Lehet, hogy a Télapó mikor meglátja, hogy kész a rajzom, máris elájul a szánján!" :)
7, És mikor pár hete egy ködös napon mentünk át Pomázra, így szólt: "Én felhívnám a autókat, hogy lassan menjenek, ha úgy látom, hogy kicsit csúszik."
Én: "Az összes autót?"
Bori: "Nem, csak egyet és az továbbadná." :)
8, Barnus Zsuzsi dédinél gesztenyepürét evett desszertnek, nagyi rá pár pötty tejszzínhabot. Na, ilyet se evett még a fiam :) Ízlett neki! Felnézett és így szólt: "Kérek még...ketchupot!" :)
9, Dokitól hazafelé jövet bementünk uzsizni a Szamos cukrászdába, mindketten kaptak egy pici islert és egy pogácsát.
Mondom nekik: "Hú, de arany szíve van anyának!"
Bori: "Barninak meg hú de gyémánt szíve!" :)
Én: "Kinek?"
Bori: "Barninak, Nekem meg hú de ezüst szívem." :)
10, A napi kérdés Borcsához: "Melyik állatot szereted legjobban?"
Bori:"A cinke picinykét a madarak közül." :)

Lám, pár fotó is előkerült így a végére:

Kislány egy kávézóban

És ott a kisfiú is

Mézeskalács-kislány

Mikulás-alkotás

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése