2013. július 25., csütörtök

A Szent István Parkban

Hej-hó!

Ma a Szent István Parkban sétáltunk és pokrócoztunk egy gyerekkori barátnőmmel, Bogival és kislányával, Larával, aki pont iskolakezdéskor, szeptember 1-én lesz 1 éves. Bogival vagy 10 éve nem találkoztunk szerintem, de a babák születésekor facebook-on felvettük a kapcsolatot és azóta időnként levelezgetünk, most meg totál úgy dumáltunk, mintha igazi régi cimbik lennénk, hiába, az anyaság előnyei :)

Sajna fotózni elfelejtettem, csak mielőtt megjöttek, készítettem Bori babáról hintázós képet!


Iiii-ttá!


Ja, pár nappal ezelőtt készült néhány ari, itt álunk, a kertben - azokat is felteszem:

A kormányos!

Precízen vezeti a határidőnaplóját


Puszi,
Barbi

ui: Peti gépén találtunk nemrég pár korábbi képet, azokból is bedobok párat, mert annyira cukik!!


Mircimorci :)

Sziasztok!

Vigyázz, kész, rajt!

Juhúúúú, én üvegem, én kavicsom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése