2013. szeptember 9., hétfő

Motorozás és bicajozásra készülés

Hahó!

Lássuk csak, miről is tudok beszámolni múlt csütörtök óta...
Könyvélmény: Wendy Wax: Bombasiker c. alkotását Kriszta barátnőm névnapjára vettem, azóta már ki is olvasta és mivel tetszett, kölcsönadta. Tényleg klassz volt! Négy írónőről szólt, a gondjaikról, szerelmeikről, ihletről és a könyviparról. Érdekes volt, merthogy mindig vonzott az írás - legalábbis a feeling mindenképpen, a Minden végzet nehéz című filmben Diane Keaton a tengerparti házban "veti monitorra" sorait :)
Másik: M.C. Beaton: Agatha Raisin és a vizes viszály - angol kisvárosos nyomozós - háááát, ettől nem feküdtem ki, pedig a sorozatban vagy 20 könyv van már, tehát valakik biztos imádják. Nekem nem jött be :(

Bori-babáról :) Épp itt van mellettem a kiságyban, én meg vadul reménykedem, hogy magától elalszik - de jó lenne! - mert akkor simán el tudnánk menni a 10:30-as Ringató foglalkozásra! Múlt héten ugyebár átaludta, olyan szomorú voltam...mert tök jó zenés-éneklős a buli és sok kis cimborával találkozhat!

.........

Siker! Voltunk Ringatón - mondjuk eléggé sokat mászkált Bori és nem ült jókislányosan az ölemben, hogy gyakorolhassam rajta a höcögtetéseket meg a mondókázást :)

Ja, pár fotó a hétvégéről - Vörösváron vigyáztuk fel az állatokat és hagytuk, hogy a nagyi ellásson minden finom földi jóval!

Bicisisakom is van már!

Egyedül eszem a banánt - jó vagyok, mi?

Motorozok!

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése