2013. szeptember 24., kedd

Vegyes gondolatok

Hi!

A minap elgondolkodtam rajta, hogy miért van az, hogy amikor az emberek néhanapján nem csak a maguk véleményét mondják, hanem megpróbálják megérteni a másikat és megkérdezik, miért?, csak a saját prekoncepcójukat akarják igazolni és lyukat ütni a másik gondolatmenetén...Hová lett a tolerancia és az őszinte érdeklődés?
De tényleg, ez ötlött eszembe kb 3 napja és lejegyzeteltem, mert úgy éreztem, egy percre megvilágosodtam...

Ma viszont meggondoltam. Lehet, hogy így van (mármint a fent leírt módon), de sokakra számíthatunk és segítenek és szeretnek! Inkább ezt kellene gyakrabban eszembe idézni! :)

Amúgy reggel jött Zsuzsi dédi és Borival játszottak egy sort - vagy kettőt :), a képen éppen a teknősbékát és Sziamiaú cicát készült Bori babám betakargatni, csak picinykét súlyosnak bizonyult neki...azért megküzdött vele! Most meg anya elvitte Borcsát még 1-2 órára, hogy kicsit pihenhessek, Peti meg elvileg ma nem jön annyira későn, szóval lenne kettesben egy kis időnk! Hűha! Ha ez gyakoribb lesz, hogy a nagyszülők egyedül és hosszabban babáznak, akkor vissza kell majd találnunk egymáshoz - mármint hogy mit csináljunk, ha nem kell pelenkázni és etetni és gügyögni és 1 óránál több időnk van kettecskén :) Lássuk csak...milyen hobbijaink is voltak???? :)

Dédivel és egy óóóóriási takaróval

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése