2014. február 25., kedd

A nénikről...

Sziasztok!

Borikám ma nagyot alakított, szakadtam a röhögéstől!
Délelőtt zeneoviban voltunk és Zsuzsa néni vasorrot tett fel meg kendőt a fejére, s úgy énekelte, hogy Egy boszorka van...meg körtemuzsikált is néha, na a lényeg, hogy Borinak nemigen tetszett, sírva fakadt, el is kellett vinnem onnan arra a dalra. Viszont utána mentünk a zöldségeshez, vettünk almát, narancsot és épp bejött a boltba egy idős néni, fejére kötött kendővel. Erre Bori megszólalt: "boszorkány!" :)) A zöldséges lány mondta, hogy jaj de édes, mit mondott? Ááááá, semmit! :))

Zeneovi végén a közös uzsi közepén :)

Amúgy az ebédet ritka módon kicsit elbandzsítottam...Gondoltam, Borka megmaradt bébiételeiből belerakok a tésztaszószba, zöldséges cucc, ok szokott lenni. Igen ám, de ez most bolognai tészta volt, sebaj, mondom én. Csak azt nem tudtam, hogy nagyoknak való és a tészták tök nagy darabokban vannak benne :) Úgyhogy elég fura egyveleg lett! Ne mondjátok meg Petinek, majd sok reszelt sajtot teszek rá és amúgy Borinak nagyon ízlett :)

Puszi,
Barbi

Dodi szülinapján olyan jót játszottunk - mindketten :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése