2014. február 21., péntek

Bori dumái

Hali!

Mi van velünk mostanában?
Bori annyira cuki dolgokat csinál meg mond, hogy kész! Pl. a minap énekelte az "endemdémusz..." kezdetű dalocskát. Ugye annak az a vége, hogy "megkérdeztem hány óra, fél tizenkettő, szamár mind a kettő." Na, ezt Borka végigmondta és a végére hozzátette, hogy "anya is, meg apa is". Mármint hogy szamár mind a kettő...világos :)
Szóval szuperkedves :)

Most már föl kellene írni, hogy milyen dalokat meg mondókákat tud, majd fel is írom hamarosan, mert anyunak is megvan, hogy én miket mondtam 2 éves koromban!
Boci,boci tarkából pl. mindkét versszakot tudja, de sokkal gyakrabban mondja a 2.versszakot, hogy "Boci, boci megfázott..."

Puszi,
Barbi

Gergő uncsitesóval játszom!

És apa árnyékával - a pici Borka :)

3 megjegyzés:

  1. Hi, Barbara!
    Ahhoz kétség nem fér, hogy Bori egy szuper okos kiskölyök, de ez az "apa is, meg anya is" nekem nagyon gyanús. Egy sulyi házitanítóra vall. hehehe

    VálaszTörlés
  2. Apád:
    Pibá a legaktívabb a csapatban...azért erre nem vagyok büszke....
    (bár mi első kézből értesülünk)

    VálaszTörlés
  3. Pista bácsi, én is pont aznap délután jutottam erre a következtetésre, amikor te írtad! :)

    VálaszTörlés