2014. február 17., hétfő

Hamik, könyvek, Borka

Sziasztok!

Bori bőg, Peti eteti. én meg a neten gyorsan kikeresem a háziorvosaink címét, mert most iratkozunk át ide Pilisvörösvárra!
Ez egyben azt is jelenti, hogy most mennem kell - bőgés plusz posta nyitva tartás...
Viszont azt azért még megírom, hogy Bori megacuki, irtó sokat beszél és úgy ragozza a szavakat, hogy leszédülök, pl. "Kié ez a papucs?" - így én, mire ő: "Apáé". "Vagy kinek adtunk mandarint?" "Apának". stb- Szóval nagyon cuki. Meg olyan édes szavakat használ - nyilván tőlünk tanulja, de akkor is...pl. a mandarinevés közben rendszerint legalább 1x elhangzik, hogy "megszimatolod!" és akkor jól megszagoljuk mindannyian, hogy milyen finom illata van!
Aminek meg még finom illata van, az a túrós csusza sütőben - tegnap este azt csináltam a családnak - először így sütőben és állítólag jó lett :) (én ugyebár nem ettem...túró, tejföl miatt) Ma meg a sütőtökös rizottó főtt meg éppen, mesés - ahogy egy kanállal megkóstoltam :)
Egyébként olvasmányélmény is van kettő:
Katie Fforde: Szerelem kétszer - szuper! (romkom)
Joanne Fluke: Ünnepi szilvapuding és gyilkosság (újabb sütis krimi) - érdemes olvasni, ez is nagyon jó volt, ráadásul pár elég érdekes recepttel spékelték meg, mint a sertéshúsos-babos kenyér...hát...

Puszi,
Barbi

Bezzeg a nagyok cipője tetszik, a gyerekcipők próbájánál meg megy a "Készen van, megyünk!"
Jól áll az alma? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése