2014. április 6., vasárnap

Újabb dumák és plusz 1 sztori

Csaó!

Még mielőtt elfelejtem, 3 dolgot szeretnék leírni, ami rém édes volt Borcsa életében!
1, Múltkor, mikor Petivel jött haza Borka az okmányirodából, a következő beszélgetés zajlott le:
Bori: Jaaaj, de sok dolga van!
Peti: Kinek van sok dolga?
Bori: Borikának! :))

2, Mostanában Bori gyakran kifűzi a cipőjét a kocsiban, s közben ilyesmiket szokott dumálni:
"...kikötötted...nem örülök!" (ez utóbbit én szoktam neki mondani :))
"...levetted a cipődet...jaj, de fázik a lábad!" :)

3, A harmadik egy kis történet...Anyuval nemrég a régi vörösvári házunkhoz mentünk vissza levelekért, én beszaladtam a házba, anyu meg sétált lefelé Borival az utcán, hogy Ani néninél megnézzék a nyuszikat, majd beérem őket. Ám nem jutottak el az utca végéig, mert Karcsi bácsi a 2-vel lentebbi háznál kertészkedett és megszólította őket (amúgy ő nagyon szerette Borit):
Karcsi bácsi: Önök az új lakók?
Anyu: Nem, mi a régi lakók vagyunk.
Karcsi bácsi: Jaj, de hiszen ő akkor a Cukorfalat!!! Megyek, szólok a feleségemnek is, hogy itt van Cukorfalat! :))
Úgyhogy Joli néni is kijött kicsit dumcsizni!

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése