2015. július 22., szerda

Bora duma

Haligali!

Bori haláli dumákat nyomott ma le:
1, Találd ki! társasjátékot játszottunk (régen is volt: Guess Who néven) Borkával, amit a szülinapjára kapott és kérdeztem tőle: "Szőke a haja?" (Látszott, hogy nem érti egészen azt, hogy szőke...) Úgyhogy újra próbálkoztam: "Sárga a haja?"
Bori: "Sárga a haja, de nem szőke, hanem copfban van!" :)

2, Kérdeztem Borcsát: "És te mit uzsonnáztál a bölcsiben?"
Bori: "Csokis kenyeret!"
Én: "Csokis kenyeret? Hogyhogy?"
Bori: "Hát azt főzték nekem." :)
Én: "Hogy van rajta a csoki a kenyéren?"
Bori: "Hát úgy, ahogy szokott!" :)

3, A szobájában üldögéltünk, Barni is ott kolbászolt...
Bori: "Meséld nekem a Bucika Macikát! És idefekszem az öledbe és legyezzél!" :)
(A Buci Maci magazin hogyhogy még él? Dorcsi is ezt olvasta annak idején :))

4, Anyu hívott este miután Bori elment vele a kocsiban ezt villantotta: "Annyira este van, mintha puskából lőtték volna ki!" :)

5 méteres útra is felül a bicóra!
Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése