2015. július 30., csütörtök

Bori első verse

Sziasztok!

Képzeljétek, megszületett Bori első verse! Persze tegnap lett volna stílszerű, Pista bácsi szülinapján, elvégre ő az író-költő a családban, de azért így sem rossz. Na jó, nem egy József Attila, de még csak 3 éves :) Egyébként picit rossz a pocakja a kisasszonynak, valami vírust szedett össze valószínűleg a bölcsiben, úgy érzem, ez ihlette a költeményt!

Kismanócska, hasmanócska
Fején sisak,
Ruháján foltocska.
Kezében alma,
vödrében pisi.

(Bocsánat a végén a slusszpoénért, de ez szó szerint így hangzott el tízórainál és mikor rákérdeztem, hogy hol tanulta, azt mondta, sehol. Megkérdeztem, hogy ő találta ki? És azt felelte, hogy igen :) Asszem van érzéke a költészethez :))

Egyénként volt még 1-2 bűbájos beszólása a mai nap folyamán...

1.
Felvette az új kistáskát és így szólt: "Én egy igazi nő vagyok!" :)
2. Délelőtt arról beszélgettünk, hogy mennyire szereti a halacskát. Mondtam, hogy ha a pocakfájás elmúlik, akkor majd eszünk tonhalacskát.
Mire Bori: "Én szeretem azt a halacskát is, aminek medve van a zacskóján!" Tudjátok, mi az? Hát kérlek, nem más, mint a füstölt lazac! No hiszen :)

3. A folyadékfogyasztás fontosságáról beszéltünk, próbáltam rávilágítani, hogy mindenki iszik...
Én: "Mit isznak a kandúrok?" (anyu beszélt erről vele, fogalmam sincs, miért pont kandúrok...Marcus cica miatt?)
Bori: "Vizet meg tejet meg tót."
Én: "Mi az a tót?"
Bori: "Hát a Balaton vize."
Én: "És akkor hol fürdünk mi ha a cicák megisszák az összes vizét?"
Bori: "Hát a fürdőkádban!" :)

Azért Barnus babáról is bedobok egy állós képet, elvégre mostanában ez a sláger habár 1 nap alatt 2 akkora zakót akadályoztam meg, hogy ihaj. Gondolom, még lesz 1-2 puffanás, de az nem vicces, amikor olyasvalamibe kapaszkodik, ami elmozdul és magára húzza az egész szakramentumot - pl. kisszéket vagy polcról le a társasjátékos dobozt... Átrendezés szükségeltetik a nappaliban!

Kisördög!
Ja, és kulináris mestermű, hogy így mondjam: sörösdobozra húzott, sütőben sült egész csirke. A máz kb szójaszósz, ketchup, barnacukor, citromlé, só, bors, pirospaprika. A sörösdobozt meg félig ki kell üríteni (tetszés szerinti módszerrel), beledobni egy gerezd fokhagymát és (persze miután azért lesikáltuk) ráhúzni a csirkét. A pipink így tehát ott üldögél a dobozon, a sörös gőz szépen átjárja és 1 óra alatt még nincs készen tökéletesen - amint az kiderült. Megfőtt, megsült, de még nem foszlott le teljesen porhanyósan a csontról a hús, habár felmerül bennem a kérdés, hogy vajon a gravitáció nem húzza-e le ha tényleg annyira pihepuhára fő...Azért fincsi lett és ráadásul nagyon örültem, mert ez aztán újdonság a javából - legalábbis számomra! Viszont szerintem a sörösdoboznál jobban fogom szeretni a kerámia grillcsirke sütő edényt, esetleg karácsonyra kérek valakitől :)

Étvágygerjesztő, nem?
Amúgy a neten a cserépedénynek utánanézve találtam tarkedli sütő edényeket is. Tarkedli! Még sosem csináltam, bár hallottam róla, cseh fánknak is nevezik és egyszer még majd írok róla, mert feltétlenül ki kell próbálnom!!

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése