2015. július 24., péntek

Hami, muri, satöbbi

Hahó!

Gasztro-élményekkel kezdem a mai beszámolót!
- A nemrégiben készített tápiókapudinggal kapcsolatban megjegyezném még, hogy a sukorói bioboltos nénitől tanultam egy trükköt (igaz, a dobozra is rá van írva), hogy egy kókusztejszínből - felteszem, rizstejszínnel is működik - 2-3-4x-es higítással kókusztej/rizstej készíthető! Jó tudni!
- A másik a krumplifőzelék. Pár napja életemben először csináltam és nagyon fincsi lett! Kicsit mindentbele módon készült, mert hagymát is, majorannát is, babérlevelet is meg pirospaprikás rántást is raktam bele, de a lényeg, hogy jó lett! Peti - aki elméletileg nem szereti a főtt krumplikat levesben, főzelékben stb. - nagyon megdicsérte és 2 nagy tányérral vágott be, Bori meg ébredés után (jó nagyot aludt a szülinapi kirándulástól kifáradva) 3 kistányérral fogyasztott el belőle nagy lelkesedéssel - de mindenféle feltét nélkül!

Film: 7 élet - Hát, nem voltam oda érte. Érdekes, a főszereplőt (Will Smith) is szeretem, nem pontosan tudni, hogy mi fog kisülni belőle, de nagyon depressziós lettem tőle. Lehet, hogy valakinek ez nem tetszik, de én bizony inkább megmaradok a romantikus, vicces, sci-fi, esetleg akció/krimi (könnyebb) kategóriáknál. A drámát, horrort, thrillert nem nekem találták ki. Elég szenvedést lát az ember meg hall a fene nagy globalizációnak köszönhetően, néha nem árt pihentetni a szívünket hogy ne sajogjon folyton valamiért...

Könyvélmény:
1. Elizabeth Adler: Vidéki menedék - ezt olvastam a Balcsinál. Klassz volt nagyon! Romantikusabb és kevésbé gyomorszorítóan nyomozós, mint a többi...
2. No, befejeztem végre a Hogyan szelidítsünk meg egy vad elefántot? c., könyvet is, amiről már írtam. Csúcs volt, imádom és máris érzem a pozitív hatását!
Pár gondolat belőle (nem idézem pontosan, csak fejből, ahogy megmaradt):
- Az elme a rengeteg szempontjával egyszerűen megakadályozza a lelkesedést!
- Most tényleg azért rohanok azzal, hogy elkészüljek e feladattal amit most csinálok, hogy utána nekifoghassak a következőnek?
- Az aggódás az a szenvedés, amit rápakolunk a tervezésre.
- Miért sietek annyira hogy behabzsoljam ezt az ételt, amikor annyira szeretek enni? :)
És még egy csomó...Azt hiszem, mégis megveszem a könyvet és megpróbálom megcsinálni a gyakorlatokat 1-1 hétig úgy, ahogy az írónő (aki a kolostorban él) javasolja.
3. Mostanában kevesebb új könyv jelenik meg a listámon, mert a szülinapomra a családtól és barátoktól kapott sütis krimiket olvasom - persze újra, hiszen a könyvtárból már egyszer végigvettem őket, de - Peti ezt viccesnek találja - nem emlékszem rá, hogy ki a gyilkos és miért :) Szóval - hogy stílszerű legyek - már "kivégeztem" az Epertorta..., Áfonyás muffin.... valamint a Szemérmes barack és gyilkosságot! Köszi mindenkinek!! Nagyon jó érzés újraolvasni őket, mintha régi barátokkal találkoznék - azt hiszem, ezért is néznek az emberek sorozatokat :)

Napi tantusz: Tudjátok, hogy melyik egy plüssállat legérdekesebb testrésze a gyerekek számára? A címkéje :)

Puszi,
Barbi

ui: Bori tegnap hatalmas sikert ért el: végre ment neki egyedül a buborékfújás! Fontos képesség :) A kulcs a következő volt (én jöttem rá :)): erősen, de lassan!!

És íme!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése