2015. július 13., hétfő

Gasztroangyal

Sziasztok!

Már megint két elég furi desszertet készítettem, de a tesztközönség szerint finomak voltak!

Az első...múlt héten a sógornőm ihletésére kókuszos-mazsolás galuskákat csináltam - valójában sűrű tejbegrízhez hasonlított galuskaformára szaggatva. Peti utalt rá, hogy inkább a csúnya és finom kategóriába tartozik, de ő is belapátolta és apu is miután mondta, hogy ó, ennek amit kiszedtem, csak a felét eszi meg...végül eltüntette az egészet :)

A másikat a hétvégén alkottam a neten olvastam egy olyanról, hogy tápióka...hát, ezt elég sokan megkérdezték, hogy micsoda. A tápióka az Afrikában honos manióka gyökérből készült és elvileg hidegen kell enni ha így pudingnak főzöm meg, mint a lenti képen, de Kriszta barátnőm és az ő Petije melegen preferálták - mint a tejbegrízt. Mindenesetre picit furi, mert a tápiókagyöngy tényleg ilyen gyöngy-szerű...olyasmi érzetre (állagra), mint a nagyszemű kaviár... De egész jó! Alább látható az eredmény: tápiókapuding - erdei gyümölcsös, meggylekváros és csokikockás verziók készültek belőle :) Még lehet tökéletesíteni, de az irány megvan :)

Fincsi? Fincsi!

Bori 4 dumcsiját még megosztom:
1,  Bori: "Anya, hadd foglalkozzak vele egy kicsit!"
Én: "Kivel?"
Bori: "Az Öcsikével!" :)
2, Az abacusról...
Én: "Hogy hívják ezt a játékot?"
Bori: "???...Számológép!" :)
3, Arról beszélgettünk, hogy miért kell az ajtó meg az ablak, hogy ne essen be az eső meg ne jöjjenek be az idegenek...
Bori: "A plafonon se, mertott jól be van kalapácsolva!" :)
4, Mosogatógép kipakolás közben...
Bori: "Anya, ebbe töltöttük be a pisit? (kis befőttesüvegre mondta, pár hete dokihoz vittük)...a nagy kanalat...kis kanalakat...a dédi kávéját is (kis barna bögre)..." :)


Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése