2013. október 28., hétfő

Babasztorik

Halihóhányó!

Írok pár sort, míg Petim Bori babával zongorázik, nagyon ügyesek :)
Ma kirándulni terveztünk, de olyan köd van, hogy alig látunk ki az ablakon. Na jó, már oszlik kissé, de lehet, hogy végetérnek az eddigi 23 fokos napok...Jó, október végén ez fura is...

Hopsz, átcsúszott másnapra a bejegyzésem folytatása...tegnap délután még bicajozni is volt a kis család, mostanában már többször elmentünk, pedig én nem vagyok egy nagy spíler e téren...

Node egy-két vicces babasztori:
1, Kezdem a legfrissebbel! Ma épp uzsonnáztattam Borit, előtte küzdöttünk rendesen az elalvással... Aztán mikor kész volt és még az etetőszékben üldögélt, elkezdtem picit simogatni a kis pucér talpacskáját, meg nyomkodni, mint a babamasszázson, csak olyan finom kellemesen és egyszer csak látom, hogy majd' lebillen a feje :) Annyira kellemes volt, úgy tűnik, ellazult nagyon...Most szunyál, mint egy kisangyal :)
Na, úgy tűnik, a szüleire ütött, ő sem lesz olcsó csajszi ha masszőrre fogja elverni a fizuját :)

2, Tegnap képzeljétek csak el, énekeljük neki, hogy Boci, boci...  mire Bori közli, hogy taka (=tarka), se fü, se fü, faka... (=se füle, se farka)...Hoppá, ilyen most volt először, hogy valamit ennyire folytatott! Jó a hinta, palinta szókapcsolat már megy, de hogy így dalocska!

3, Mikor múlt héten a piacról jöttünk haza, akkor meg a babakocsiban egyszer csak megszólalt az én édes lányom: "cipő". Lenézek, hát, hiányzik az egyik cipője! Kicsatolta a tépőzárat rajta és elszórta, úgy 10 méterrel mögöttünk volt :) Marha jó, ha nem szól, annak annyi :)

Én és a járgányom (na jó, a szomszédé)


Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése