2013. október 18., péntek

De mi az a va?

Hejhó!

Gyors hírek:
A rejtélyes répatorta és gyilkosság könyvből a Csupa csoki torta csodát is kipróbáltam és az is isteni lett! Hát, úgy látom, tényleg nem a sztoriért fogom elolvasni ha a későbbiekben is szembejön egy ilyen könyv :)
Ha már könyveknél tartunk, Gary Chapmant befejeztem, érdekes volt, tényleg! Viszont kisült a hátuljából, hogy van még vagy 3 könyve, amit nem olvastam...Szent ég, ez a pasi aztán nem tétlenkedik!!
Viszont azóta 3 nap alatt lenyomtam egy vagy 500 oldalas regényt, de annyira jó volt, az elején nem számítottam rá, sima romkomnak nézett ki (romantikus komédia:)), de olyan mély gondolatokkal volt tűzdelve, hogy komolyan elgondolkodtató volt és tényleg színvonalas. Ja, a könyv Marian Keyes (nem ismertem eddig): Rachel vakációja c. könyve volt. Annyira "vakáció", hogy egy drogelvonó kúrán volt 27 éves főszereplőnk egy szanatóriumban, nem éppen luxuskörülmények között és annyi mindent megtanult magáról 2 hónap alatt, mint előtte 10 év alatt nem. Elképesztő volt, tényleg! Bár nem tudom, milyen egy ilyen hely, de ha kicsit is valósághű a regény, akkor kemény lehet...

No de vidámabb témát, még van 2 percem...
Bori baba :)
A vidámabb téma :)
Szóval, Borimori egyre ügyesebben gyalogol, már szerintem nemigen van előtte korlát, max ha fáradt, akkor kicsit borulékonyabb - estefelé. És olyan dumás :) Új szavak a cipő, répa, vaj.
Ja, meg volt egy haláli sztori! Vacsinál épp Peti megjegyzi, hogy na, jön az a korszak, hogy nem fogjuk tudni, mit mond ez a baba, mert nem értjük. Erre Bori elkezd előre mutogatni (Peti etette épp) hogy "va, va, va!" Mire mi: mit akarsz? Vajat? "Va, va, va!"...Na, sehogy se bírtuk kitalálni! Peti viszont nyújtott neki valami hamit, erre Bori lefordította a kezét és rátette a sajátját. Akkor jött rá Peti, hogy a mondókás játékot akarja!! Csip-csip csóka, "VAk VArjúcska..." Értitek, "va, va!" Na, jót nevettünk rajta :)

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése