2013. október 9., szerda

Játszótéren

Sziasztok!

Kis Borival tegnap meg tegnapelőtt is úgy döntöttünk - na jó, főleg én :) - hogy elmegyünk a játszótérre és ott aztán akkorát mulatunk, hogy csak na! Tudom, sokaknak ez nem újdonság, mert mindennap mennek játszóra, de mi nem szoktunk, általában más programunk van, meg a kertben is található egy hinta...Viszont mióta Bori járni tud, még nem voltunk, tehát gondoltam, na most itt az alkalom! Egyébként vasárnap délután már Petivel is voltunk itt a legközelebbin, hármasban. Hát, volt egy tömeg így vasárnap délután fél 5-kor! Mondjuk Bori élvezte, a hintában csak úgy kapkodta a fejét, hogy ki, mi, merre, mivel száguldozik...Csúszdáztunk is, 2 csúszás után úgy láttam, már nem annyira lelkes, viszont annál vidámabban mondta, hogy "csúúúú" :)

Szóval a tegnapi játszóterezés Dorcsival volt, aki tartott fél óra szünetet a munkában (délután 5 felé, de még mindig annyira jó idő volt!!). Éééés, a bizonyíték:

Nyi-ha-házás

Már nem félek a homoktól!
Egyébként a kocsiban Bori már az új ülésében ment :) Hú, de szuper! Tetszett neki! Mondjuk szerintem az ülést kivenni nem lesz annyira egyszerű, mint a kicsit...

Hogy festek?
Ezeket pedig még hami közben készítettem a minap. Édi, nem?

Jaj, tele vagyok!

Ez a kedvenc lábhelyem :)

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése