2013. október 15., kedd

"Rövid" beszámoló

Hi!

Beszámolok a napunkról, jó? Csak hogy jobban elképzelhető legyen az életünk!
Reggel Petim 6:10-kor megszólaló ébresztőórájára ébredtünk, majd' meghaltam, annyira korán volt! Nem tudom, ő hogy volt vele, mert sok munkája van, ezért hamar kipattant az ágyból, összekapta magát és mint egy jó varázsló, már ott sem volt! Aztán apu telefonált olyan 9 körül, éppcsak felébredtünk Borival - mostanában fél9-kor kerül ágyba és reggel akár fél9-ig alszik!! Bár jön a 8. foga, már majdnem kint van, ezért lehet szerintem, hogy tegnap éjjel éjfélkor fölsírt és le kellett menni hozzá. A tegnapelőtti éjjel 3 és 4 rosszabbul esett, de ez sem kellemes :(
Amúgy viszont nagyon cukortojás, új szót is tanult: a lábára - meg másokéra - a "lábi" megnevezést használja :)
Naszóval api beugrott reggelizni, tök jó volt, hogy elbeszélgettünk a könyvről, amit épp most olvasok: Gary Chapman: 12 dolog, amit jó lett volna tudni az esküvőm előtt. Klassz, ha ilyen fontos témákról lehet beszélgetni a családban! És igen, megint Gary Chapmant olvasom - Dorka kérdezte, hogy nem uncsi még? De nem, mert 2 könyve közt azért mást is falok! Pl. most nem számoltam be a 2 legújabb "hódításomról" (ugorja át, akit nem érdekel, de tudom, hogy van olyan olvasóm, aki innen szokott hami- és könyvötleteket venni):
- Joanne Fluke: Rejtélyes répatorta és gyilkosság
   - Gasztrokriminek neveztem el a műfajt, nem tudom, a valóságban hogyan hívják. Kb 30 oldalanként egy recept is volt benne, a Viking sütit (csokis-zabpelyhes cookie) már kipróbáltam, szuperfinom lett! Amúgy a sztori sem volt rossz. De a főzőcske-részét jobban élveztem! Van vagy nemtomhány kötet ebből, de szerintem inkább csak könyvtárból veszem ki ha lesz még bent!
- Dr. Ross Campbell: Szülői hivatás
   - Úgy láttam, hogy az Életre szóló ajándékhoz képest nagyobb babákról szól, igazából kiskamaszokról, úgyhogy csak átfutottam, a történetekre koncentrálva. Gary Chapman azért rutinosabb írónak tűnik, szórakoztatóbban a könyvei.
- Elizabeth Adler: Napnyugta Santa Monicában
   - Huh, kicsit bizarr gyikosos krimi volt, az írónőtől több romantikához és szebb tájleírásokhoz szoktunk...

Hol is tartottam? Ja igen, apu elmenetele után összeszedtük mi is a motyónkat és elmentünk a piacra barna kenyeret meg Cserpes joghurtot venni - egészségre fel! Nem értem, hogy a bizonyos pékséglánc minden üzletében miért ilyen bunkók az eladók. Ok, sokféle kenyér van, meg nagy parasztkenyér meg joghurtok (házi jellegű), tehát valószínű megélnek anélkül is, hogy kedvesek lennének...
Visszafelé meg a parkban cimbiztünk egy csajszival, Tündével, meg 1 éves babájával, Lillussal! Jó volt, még az eső se esett, pedig úgy látszott, hogy fog...Csak egy baj volt, hogy Bori valahogy nem aludt el a csudának se...

Délután meg Zsuzsi barátnőm (kolléganőm volt) jött hozzánk vendégségbe. Sajna az almás sertéskarajomból nem evett, mert már túl volt az ebéden, pedig remekül sikerült - Peti és Bori tanúsíthatja :) Séta közben végre elszunyált a kisasszony, de nehezen ment! Viszont Zsuzsi is teljesen el volt ájulva, hogy mennyire okos ez a kislány!

Most meg már sül a sütőben a holnapi ebéd, gyorsan, még lefekvés előtt! Peti meg kergetőzik Bori babával, néha pihiznek és mesét olvasnak - még az apukája is csodálkozik néha, hogy "te, ez a baba már tudja, hogy manó?" (azt mondta rá: "ma") vagy hé, azt mondta a katicabogárra, hogy "kati" :)
Szóval családi életet élünk!

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése