2015. június 16., kedd

Balcsi

Hahó!

Annyira álmos vagyok, hogy lehet, hogy elalszom írás közben - viszont meglehet az is, hogy csak azért ég ennyire a szemem, mert gyomláltam a kertben és a pollenek kicsináltak - a jobban meggondolom, a tüsszögés és a durva orrfolyás úgy fél órája szintén belepasszol a képbe...Hivatalosan is felmentést kapok gyomlálásból? :) Na, akkor marha jó, hogy kertes házba költöztünk! :) Na mindegy, orrcsepp vagy valami csak megoldja...

Amiről viszont tényleg be akartam számolni, az az első Balcsi-kalandunk Barnussal, valamint egy könyvélmény.
A könyv: Sue Townsend: A nő, aki egy évig ágyban maradt. Hát...a nagynéném ajánlotta, még ő is olvassa tudtommal, hogy egy barátja szerint állati vicces. Jópofa is - több helyen, meg érdekes az alapötlet (egy nőci úgy dönt, hogy ágyban marad és gondolkodik most, hogy 17 év után az ikrei végre egyetemre mentek és koleszosok lettek és kvázi kirepültek), de a vége mégsem annyira hú de rózsaszín, mint ahogy én szeretem..

Balcsin...Inkább fotókkal illusztrálom, jó? Meg még Borinak egy szövegét próbálom majd összeszedni, már nem tudom, hova írtam fel.

Mint Bori Kanadában, emlékeztek arra a képre?

Egyre nagyobb muri a homokozás - bár még mindig nemigen gyerektársaságban

A leves mindig megy :)

Némmá, manikűr-készlet!

Vidám fickó!

Bori ezt mondta: "Be vagyok hálózva!" :)

Milyen fagyit kérsz? Csokifagyit! - mindig ez a válasz!
Puszi,
Barbi

ui: Hopsz, Bori dumája majdnem lemaradt, 1 nappal később pótolom...
Tehát. A Balcsin az éjjel viharos szél volt és lefújta az erkélyről (1. emelet) az egyik száradni kitett törölközőt. Mondtuk is Borinak...
Bori: "Akkor most le kell szaladni érte?"
Peti: "Nem kell szaladni, már nem tudnak lejjebb esni. Lent vannak a földön."
Bori: "De igen. HA összetörik az utat, akkor tudnak lejjebb esni."
Peti: "Igaz. És a döld alatt is vannak dolgok."
Én: "Mik vannak a föld alatt?"
Bori: "...A csatorna!"
Én: "Így van! És még?"
Bori: " A metró!"
Én: "És még?"
Bori: "A földalatti!"
Én: " Úgy van. És ki lakik a föld alatt?"
Bori: "...Mondjad!"
Én: "Ki szokott turkálni?"
Bori: "A vakond!" :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése