2015. június 3., szerda

"De sokat!"

Hi!

Pár fotóval indítok, jó?

Az alábbit Petim készítette a gyerekekről egyik reggel, Borcsa mostanában szeret hálózsákban meg pizsiben lenni még egy kicsit reggel. Az apja szerint nagyon csajos, de öltözködni nemigen szeret :)

De jól elvagyunk!

Én: Rakjak gumit a hajadba? Bori: De sokat!
Betty Forester (Erdész Bernadett írói álneve): Ébredő napfény - Ez egy nagyon kedves regény, mely arról szól, hogy egy 17 éves magyar gimnazista lány hogyan válik New Yorkban élő bátyját meglátogatva és annak legjobb barátjába, egy indián fiúba beleszeretve a huron törzsfőnök asszonyává.

Krisztáék buliztak nálunk: Barnus, Bori, Panni, Lizi (balról jobbra, fentről le)

Bori mondta: "Nézd, egy Télapó-betű!" (olvasgatunk...:))
Bori dumái az elmúlt 1-2 napból:
1, Bori ébredés után kijött a kertbe, ahol mi pokrócoztunk és ez volt az első szava hozzánk: "Apa, a Barni füvezik!" :)
2, Barnus kicsit bánatosan ébredt a babakocsiban a teraszon, miközben Borival kint mesét olvastunk. Felvettem az ölembe, ő persze rögtön kiszúrta Borkát, aki a szokásos "Hát sziiiia!" felkiáltással üdvözölte. Miután párszor elmondta - jó hangsúlyosan, bele az Öcsi arcába"Felmosolyítottam!" :)
3, Lovacskát játszottam ma reggel a kezemmel, vágtatva és nyihogva, mire Bori megszólalt - persze nem nekem, hanem a lovacskának: "Halkan nyihaházz, mert az Öcsi még alszik!" :)
4, Talált a meggyek közt egy dupla szemet: "EZT tudtam volna a fülemre rakni!" :)

Amúgy nagy misszióm van: Dorkával elkezdtünk teniszezni - hétvégenként 1 órát Piliscsabán (annyira profi vagyok, durván 15 éve nem volt a kezemben teniszütő :)), és aerobicozni (inkább zumbázni) is megyek heti 2x ha összejön - legalábbis a június végi esküvőig, hátha kicsit formába lendülök :)

Ó, és ehhez kapcsolódik, hogy a legutóbbi hétvégén kipróbáltam egy új cookie receptet, ami szuper lett - még fotózni sem tudtam, olyan gyorsan elfogyott....vörösáfonyás-pisztáciás és étcsokis-mogyorós készült!

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése