2015. augusztus 9., vasárnap

Béna könyvek

Helóbeló!

Bocsi, kicsit elszaladt ez a hét...Miket csináltunk? Dorkával csajos estét tartottam: kijött Vörösvárra és a gyerkőcök lefektetése után elsétáltunk a kávézóba inni egy limonádét és megbeszélni az élet dolgait :) Szerdán Kriszti barátnőmnél voltunk - csak Barnival, mert Bori bölcsiben volt, így azért nem volt annyira feszkós, hogy 3 anyuka 6 gyerekre figyel... Közben  Kriszti mindjárt szül, szóval az még sportszerű nehezítés... Délután meg Bori barátnőmnél voltunk Zsuzskáékkal - ide már Borcsa is jött, ott is 4 kisgyerek és Zsuzska ikrekkel terhes, szóval van ám babadömping rendesen :) Legalább hamar elszaladt a nap! Mikor Peti hazajött, a héten többször is elmentünk sétálni - rászoktunk, hogy valamit csináljunk még este...Peti érdeme! Csillagnézés a teraszon egyik nap, kanaszta Dorkával másnap, filmnézés harmadnap (Szving, magyar film, egyáltalán nem voltunk oda tőle, pedig sokan ajánlották), borozás negyednap és így tovább. Hogy ne szaladjanak el a hetek a megszokott robot-üzemmódban!

Könyvélmény:
- Sarah Turnbull: Kezdjük újra Párizsban! - a francia és az ausztrál kultúra különbözőségeit boncolgatja egy szerelmes pár történetén keresztül. Sajna nem nagyon fogott meg, mert nem történt semmi és maga a két kultúra eltérő volta annyira számomra nem izgi, hogy megérjen 400 oldalt a felderítése. 200 oldalnál feladtam...
- Michal Viewegh: Kidobós - 20. századi cseh szerző műve, gimis emlékek és a most 40 éves szereplők siránkozása...nagyon lefárasztott! Mondjuk nagy betűkkel szedve, rövid fejezetekkel, ezt végig bírtam olvasni, csak nem volt érdekes. Habár 1-2 érdekes mondat feltűnt úgy 50 oldalanként, amin elgondolkodtam, de ennyi.
- Galgóczi Dóra: Fiatalságra ítélve - ezt most olvasom, mert a 40 körüli magyar írónő Felpróbált életek című könyvét nagyon bírtam, így mikor erre a másikra ráakadtam a könyvtárban, azzal a biztos tudattal vettem le a polcról, hogy nem nyúlhatok mellé. Egyelőre még nem vennék erre mérget...

Bori dumái:
1. Telefonáltam, és miután leraktam, Bori megszólal: "Kivel beszéltél? Apikával?" :) Édi, ahogy ennyire szeretetteljesen becéz minket!
2. A Kisvakond egyik meséjében - amikor kék nadrágot készít magának az állatok segítségével, a gólya a csőrével megtörögeti kicsit a lent, hogy lehessen belőle fonalat csinálni, stb. Bori: "Anya, te vagy a nagy gólya, én meg a kis gólya. Légy szíves, tilold meg a lent!" :)
A tilolás az, amikor a kendernek, lennek széttörik a kemény rostjait. Van szókincse! :)


Annyira szeretik egymást!

Álldigál!

Apa fürdeti a kisbabát

Apa kicsikéi

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése