2015. augusztus 25., kedd

Diszel 2015

Hahó!

Megjöttünk az idei nemtomhanyadik mininyaralásból!
Diszelben voltunk (Tapolca-Diszel, a Balaontól nem messze található), Peti kollégájának, Mikinek a szülőházában és nagyon jól éreztük magunkat! Cimborák, jó levegő, hegyek, strand, aranygaluska, tábortűz - minden, ami kell!

1. nap Tapolcára mentünk, ott játszótereztünk, míg befutott Jojó is Grazból. Ugyan esett az eső, de vagy 100 éves fák alá telepítették a játszóteret, úgyhogy totál nem zavart minket - jó ötlet!!
Délután felmásztunk a Hegyestűre. Na jó, annyira nem volt nagy mászás, de Barnit hordozóban vittük (a merev vázas háti hordozót, amivel majd nagyokat fogunk kirándulni ősszel, itthon hagytuk, így is alig fértünk be a kocsiba...), Bora meg a lábán jött - és irtó ügyesen, szófogadóan!
Este tábortüzeztünk is, Borcsának nagyon tetszett.

Sziklás primadonna :)

A csúcson

Barni baba tüneményes mostanában - gagyog, mosolyog....

Háh!

...és üldögél! :)

Baba anya láncával - nem csak lányoknak való :)

A 2. napon Szigligeten strandoltunk - jó turistához méltón nem vittünk magunkkal homokozószettet, így a helyi árusokat támogattuk :) De jól is jött, mert Borcsa azzal játszott vagy 1.5 órát, utána meg a strandon levő játszótér megismerése következett. Fagyiztunk is - Bori persze csokisat, pedig amit a felnőttek ettek, az sokkal klasszabbnak bizonyult! Én csokis kekszet választottam, Petinek meg marcipános mákot és málnát. Mostanában rám bízza néha a fagyiválasztást ha kettőnknek nehéz lenne elszabadulni egyszerre vagy akár egymás után a srácoktól. Ilyen instrukciókkal megyek: egy gyümölcsöset meg egy különlegeset de ne túl furát :) Este anyu elvitte a kisasszonyt Almádiba, úgyhogy csak Barnussal maradtunk. De a tábortűz őt is nagyon megigézte! Szalonnát, kolbászt, hagymát, almát, pirítóst sütöttünk, nagyon kellemes volt!

Anyu autójában Peti megszereli a telefonkihangosítást - és a gyerekek is segítenek :)

Kisördög
Körbe-körbe...
A 3. napon nagyobb túrára mentünk, tekintve hogy nem kellett 1 körül (Bori alvásideje) visszatérni a házba: megnéztük a Kis-Balatont! A Kányavári-szigeten tettünk egy nagy sétát, szuper időnk volt, napsütés, de nem 1000 fok! Mindenféle madarakat, rovarokat ismertettek a tanösvényen elhelyezett táblák (pl. az Éhezők viadala könyvből ismert guvatot is), habár csak vadkacsát és szitakötőt láttunk élőben. Na meg szúnyogot...

Sziklás madonna :)
Végre Petit is lencsevégre kaptuk
Mindenesetre irtó kellemes kikapcsolódás volt, megyünk még - ha Miki hív :)