2015. november 19., csütörtök

Cékla és hinta

Hejhó!

Mit kezdek fél kiló darált hússal amit már dédi kiengedve küldött? Fasírt? Bevallom, még szerintem sose csináltam azt a klasszikus fasírtot...Lasagne! Oké, megnéztem a neten, anyu receptje ugyanis a szekrényében csücsül, még sose kellett :) Ne már, csöppet soká tart! Azt hiszem, két gyerek mellett ezt nem tudom összehozni :) Na jó, akkor...legyen bolognai! Ez az! Viszont abból irtó sok lesz...Sebaj, szeretjük! Úgyhogy azt ettük vacsira és Barnuska meg ma azt fogja ebédelni, kíváncsi leszek hogy ízlik - csak ne felejtsem el totál pocsolyává főzni a tésztát, mert azt turmixolni nem egy leányálom :)
Holnap meg egy extra fincsi ebédre készülök, majd beszámolok!!

Ja, még egy könyvélmény - felkészülés a jövő hétre:
Varró Dániel: Túl a Maszat-hegyen - Hááát... Verses meseregény. Vagy mesés versesregény. Vagy miszösz. Gondoltam, hogy a véleményemet rímben írom le :) Kicsit kusza és hosszú, de a rímek nagyon szellemesek és kellemesek, ízesek és viccesek - ahogy azt az írótól már megszokhattuk. De az érdekelne, hogy hány éveseknek íródott tulajdonképpen. Lehet, hogy a jövő héten megkérdezem :)

És befejeztem a filmet is - 4 napig néztem Barnuska alvásidejében, 20 perces etapokban, Elég furi volt: Napos oldal a címe. Címszavakban: Bradley Cooper, Jennifer Lawrence, Robert De Niro, romantikus történet (végülis), 2 őrült ember (depresszió, stb.), kis tánc, 8 Oscar-jelölés. Picit hosszú, de nem uncsi, érdekes!!

A fiam a céklapüré után kissé maszatkás volt :)

Babák hintáznak

Borcsa orvosost játszik Barnussal! Cukik!

Újabb alkotás - a barátokról
Puszi,
Barbi

ui: Barnusnak azóta odaadtam a bolognait és 300 grammot úgy betolt belőle, mintha ott sem lett volna! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése