2015. november 6., péntek

Újdonságok és megszokottak

Sziasztok!

Képzeljétek, Peti annyira belejött a kirándulásba és annyira imádja a vidéket, ahol lakunk, hogy múlt héten Barnussal kétszer is mentek túrázni a héten (kb 8-9 km-t), meg hárman is mentünk egyszer, míg Borka oviban volt. Viszont fotó szerintem csak az ő telefonjával készült, majd teszek fel később.

Kipróbálások listájára 2015-ben (a Kalandpark mellé):
- Squash: Dorkával mentünk el, mivelhogy a tenisz-kuponom beváltása (amit tőle kaptam) idő hiányában eltolódott...pontosabban kitolódott a nyárból és őszből, inkább már benti sportágat választunk. Hááát...kicsit úgy éreztem magam eleinte, mint Lorelei és Rory a Szívek szállodájában, mikor kibérelnek egy pályát, de végül a közepén lecsüccsennek dumcsizni :) A szabályokat úgy so-so tudtuk, de azért igyekeztünk és irtó jól mulattunk :)
- Könyvklub: Pilisvörösváron egyik este elmentem a Művelődéi Házba a könyvklub alakuló ülésére. Meg is alakultunk hárman+a vezető nőci. Kíváncsi leszek, mi lesz belőle! Meghívott vendég lesz 1 hónap múlva Varró Dániel és rá 6 hétre talizunk újra, hogy megbeszéljük a könyvet, amit addig mindenkinek el kell olvasnia - de muris, ilyenről eddig csak könyvben olvastam vagy filmen láttam :)

Könyvélmény 1: Varró Dániel: Diótörő - A könyvklub örömére vettem ki a könyvtárból, rövid volt, de abszolút élvezetes. Petivel olvastuk ki egy este közösen - romantikus program kisgyerekeseknek :)
Könyvélmény 2: Cecelia Ahern: Bárcsak láthatnál - Képzelt barátról szóló, önmagát megtalálós, romantikus. Tetszett!
Könyvélmény 3: B.Lotterfeld: Armageddon Reality Show - Kinyiffantam tőle, elég rémes volt. Konkrétan nem olvastam végig, félúton feladtam. A hátsó borító alapján, amely megemlítette Erich Kästner: Május 35. című regényét és a Pi élete című filmet, ezzel megfogtak. Én butus...

Filmélmény 1: Terminátor - Genisys - Bejött! Őszintén szólva erős kételyeim voltak vele kapcsolatban, mert a Terminátor 1-2 régi, nagy kedvenc. Klasszikus is, de mondjuk én ettől függetlenül (vagy ezzel együtt) szeretem. Petivel a 3-at és a 4-et is láttuk, tulajdonképpen azok is rendben voltak, a 4 kimondottan tetszett. De ez a feje tetejére állított sztori, botrányos első fél órával és antipatikus férfi főszereplővel (nem Schwarzi, a másik...Beavatott filmből az egyik gonosz)...kevés esélye volt a sikerre. Viszont összejött, nem bántam meg az előtte töltött 2 órát vagy mennyit, még úgy sem, hogy Andi barátnőmékkel Skype-oltunk előtte (Németországban laknak) úgy fél 12-ig éjjel és utána folytattuk a film 3/4-ét.
Filmélmény (?) 2: Éli könyve - Nem tetszett. Oké: egy-két érdekes fordulat. Oké: Denzel Washington rém misztikus a napszemcsijében. Nem oké: rémesen vontatott. Nem oké: nem mozgatott meg bennem semmit :(
Akkor már Denzellel inkább nézzétek ezeket: Kényszerleszállás: igen, Hajsza a föld alatt: so-so, A belső ember so-so (bár nemigen emlékszem rá), Deja Vu - nagyon igen, A mandzsúriai jelölt - igen...hogy csak egy párat említsek. (És biztos, hogy nem láttam minden jó filmjét.)

No, egy kis ízélmény a végére...Meggyes-csokis muffint sütöttem meggykompótból, hihetetlenül finom lett!!
És újra elővettem a tavalyi tervemet, hogy megtalálom a legjobb püspökkenyér-receptet. Mert azt imádom!! Jól is sikerült a próba, Peti szerint elég volt benne a csoki (végre! mindig azt hiányolja :)). Viszont Eritritrel sem csinálok többet semmit. Oké, hogy a Xilit (nyírfacukor) meghajtja az embert ha nincs hozzászokva, az Eritritnek  meg olyan hűs íze van, de gondoltam, az kit zavar...Nos, engem! Irtó fura, mintha mentolos lenne az egész süti .Úgyhogy ennyi volt :(

S végül a szokásossal zárnám soraimat: Nevetés a legjobb orvosság című rovatunk következik (emlékeztek, a Válogatásban volt ilyen...).
Bori mondásai:
- Reggel kilépünk az udvarra, indulunk az oviba bicóval, mire Bori: "Jaj, már megint vér van!" :) (dér volt a füvön!!)
- Teker, teker, de megbeszéljük, hogy hát igen, valami nyikorog a biciklijén. Viszont mire az utca végére értünk, elmúlt. Borcsa ezt így kommentálta: "Most már nem is nyikorog. Elfáradt a nyikorgóka!" :)
- És este a kádban: "Úszkálok, mintha bója lennék!" :)

Oviba indulunk

Csodás faleveles kompozíció

Isteni tehetség!

Apa és kis barátja a vagány napszemcsiben
Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése