2015. december 19., szombat

Elvagyunk mint a befőtt!

Ho-ho-hó!

Mindjárt itt a karácsony, juhú!
Ennek örömére egy kis ízelítő a mindennapjainkból...

Először is valóban ízelítő, ugyanis életemben először készítettem Boeuf bourgignon-t (burgundi marhapörkölt...mondjuk így fordíthatnám). A Julie és Julia című filmben is megfogott, meg Párizsban is ettünk Petivel a 10 éves évfordulónkon, hát gondoltam, megpróbálom. Örömmel jelenthetem, hogy a tesztközönség (Peti és anyuék) nagyon meg volt elégedve. Héjában sült krumplit és kakukkfüves-hagymás gombát ettünk mellé, de valójában a hús meg a szósz az, ami tényleg csodás volt. Nem is annyira bonyolult elkészíteni (fotó nincs, bocsi), de a leírás annyira komplikált volt, hogy szerintem 20x biztosan elolvastam az egész elkészítési folyamat során...

Áttérek a többi cukiságra - gyerekek:

Barni szövegei:
Tudja már, hogy mit mond a maci, kutya, lovacska, kecske, bárány, halacska, kígyó, tigris, oroszlán, autó, vonat...egyelőre ennyi jut eszembe. A nyuszit nem tudja, de a kedvence - imádja és csiklandósan kuncog amikor meglát egyet bárhol :)
Ja és az is cuki, amikor viccesen azt mondom neki, hogy "Megeszlek", erre irtó édesen azt válaszolja, hogy "hamm!" :)

Bori kicsit többet mond:
1, Sári nénjétől megkaptuk a karácsonyi képeslapokat Kanadából. Ezek mindig nagyon különlegesek, mert zenélnek meg mozognak meg mindenféle és hetekig elvannak vele! Szerencsére a húsvéti, karácsonyi és szülinapi képeslapok a dátumoknak köszönhetően jól el vannak osztva az évben, mert így mindig van minek örülni és mit mutogatni (a mostanit Borcsa minden nap be akarta vinni az oviba :)) - Na szóval mikor meglátta a kisasszony Barnuskáét (karácsonyi zenére kutyusok táncolnak, valahogy így rezegnek inkább), így szólt. "Olyan, mint amikor recés kövön szoktam menni a motorral!" :)
2, Tegnap Barni hisztizett az ölemben, mert valamit elvettem ami nem neki való.
Én: "Egyesek kicsit pukkandúrok!" (szlengemben kevéssé járatosaknak értelmezem: sértődősek, hisztisek, pukkancsok - ez utóbbiból lett pukkandúr a 90-es években népszerű rajzfilmje, a Csipet Csapat gonosz macskájának nevére emlékezvén)
Bori: " A Barnus egyes?"
Én: "Ühüm."
Bori: "Mert ő egy éves?" :)
3, Tegnap este fürdésnél hangzott el ez a kis párbeszéd:
Én: "Elvagyunk mint a befőtt!"
Bori: "Aha!"
Én: "Tudod, mi az a befőtt?"
Bori: "Az, amiből megeszünk 1 vagy 2 adagot és aztán elrakjuk az üvegbe!" :)
Én: "Jaaaa..a befőttes üvegbe!"
Bori: "Igen!" :)

Imád dobozban ülni!

Mindketten imádnak!

Újabb ovis karácsonyfa

A Mazsola csoport ajándéka a szülőknek

És igen, ismét egy! :)

Karácsonyi ovis ruci - virág a hajban és szalag a derékon :)
Gyors beszámoló a filmélményekről:
Éhezők viadala: A kiválasztott 2. (befejező) rész - Tök jó volt, élvezetes, izgalmas! Bár egyszer Petinek megjegyeztem, hogy olyan, mintha amatőr színészek játszanák és valami házi stúdió venné fel, ezt az érzetet keltette benne a nemtomhánymillió dolláros film egy-két jelenete...ciki... És persze a könyv jobb volt, de megérte megnézni, nem okozott csalódást!
Mars mentőakció - Nagyon jó volt!! Csakis ódákat tudok zengeni róla, Matt Damon is remek, a sztori is, a képek is, a téma is, a vége is :)

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése