2015. december 14., hétfő

Rengeteget dumál...honnan örökölte? :)

Hali!

Bori dumái megint kicsit összegyűltek, mivel már több, mint 1 hete nem írtam...bocsi, rémesen fárasztó volt a múlt hét...
1, Rajzolás közben próbáltam megfejteni, hogy a kutyának melyik része micsoda...
Én: "Ez mije?"
Bori: "A keze."
Én: "A kutyának nincs is keze."
Bori: "De hát ő most vagy emberkutya...vagy nem!" :)

2, Egy feladatos könyvet nézegettünk, a képen próbálta Borka megkeresni az elrejtett zöldségeket. Mikor az utolsót kerestük - egy cukkini volt az - rámutatott a képen levő zöld kunkorra és így szólt: "borsótartó!" :)

3, A konyhában tettem-vettem, hallom, hogy Bori a nappaliban ezt mondja Barnusnak: "Barnika, ha már nem játszol egy játékkal, azt el kell pakolni!" :) Na, Zsuzsi dédi örülhet, végre termő talajba esett a rendrakás-szeretet magja :)

4, Duplóztunk és épp egy ló meg egy bárány hátára ültettem fel 1-1 kislányt, mire Bora leszedi és így szól: "Nem ülünk a lovacskára meg mindenre. Ez nem egy cirkusz!...Ott szabad, itt nem!" :)

5, Mazsola, Manócska és Tádé mese...megvan? Borkának Mazsola, a kis zöld malac a kedvence, a Mazsola csoportba is jár az oviban...Ezt mondta 1-2 napja:
Bori: "Az egész életemről szól a Mazsola."
Én: "Mert?"
Bori: "Mert nagyon szeretem!" :)

6, Ma este fürdetés után Bori az ölemben mosta a fogát törölkötőbe bugyolálva, mikor bej9tt a fürdőszobába Peti, ölében Barnuska immáron hálózsákban. Játszottunk egy csomó "Mit mond a ...(állat)?" játékot Barnival, már nagyon cukin ad jó pár hangot (lovacska, kutyus, bárány) és irtóra nevet a kígyó sziszegésénél. Mikor kifelé indultak szundizni, Bori így szólt: "Megölelem a Barnuskát útravalóul...hogy ilyen jól szerepelt!" :) Hát nem édi???? :)

Tegnap este bementünk a főtérre Vörösváron, az adventi gyertyagyújtásra. Pöttyet lekéstük, de a műsor végét még elcsíptük és a betlehemet is megnéztük, a szalmából készített bábokkal, el is mondtam Borinak a kis Jézus történetét és mikor a három királyhoz értünk, leesett, hogy Gáspár, Menyért és Boldizsár közül az egyikük nevét egy másik jeles személy is viseli Bori életében: Boldi - az első (ovis) szerelme! Olyan révülten ejti ki a száján, hogy "Boldi!" és olyan édiket mond, hogy "Ebben a ruhában biztosan nagyon fogok tetszeni a Boldinak"..tiszta csajszi!

Pár képpel zárom a soraimat, filmek és ételek a következő bejegyzésben!


Fantasztikus, hogy fogja a ceruzát...
...különösen akkor jó, amikor kék cerkával a gardróbajtóra firkál...(Ez másnap reggel volt ahhoz képest, mikor Bori fekete filctollal totál összefirkálta a kis asztalát és a parkettát...) Művész banda...

Hát, sokan már nem férnek a csónakba :)
Bori 3 ovis alkotása következik!

Itt a családot kellett lerajzolni...
...azt mondta, csak ő van a képen, a többieket "csak úgy odagondoltam" :)

Szaloncuki
 - amúgy a "szaloncuki" szót használta ma viccesen a szalonnára is :) irtóra szereti a túrós tésztán - persze ki nem? :)

Kis karácsony, nagy karácsony

Záró poén:
A mai vacsi után maradék palacsinta volt a desszert:
Bori: "Én kettőt kérek!"
Én: "Lehet, hogy nincs is annyi, csak egy."
Bori: "Hát akkor vágjuk ketté és akkor kettő lesz"
... (jön megnézni, hogy mennyi van a fóliába csomagolva)
Bori: "De hiszen itt kettő van!"
Én: "De én is kérek!"
Bori: "...Akkor legyen az egyik a tiéd, a másik az enyém és apával elfelezitek!" :)

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése