2015. december 3., csütörtök

Lovacskák és kölesgolyók

Sziasztok!

Már megint a könyvek...
Elolvastam a könyvklubos kötelezőt :) Hogy úgy mondjam, átrágtam magam rajta. Anna Gavalda: Édes életünk - két regényből áll, egyik furább mint a másik, és az első az egyik :) Az elsőnél, ami Mathilde-ről szólt, a következőket gondoltam: bizarr, furcsa, ijesztő, még kisülhet belőle valami, anyám mekkora marhaság, jujjj, végre egy érdekes rész...hopsz, 2 mondattal elintézte, zagyvaság az egész, vajon mi lesz a vége? A másik Yann-ról szólt, jobb volt, sőt, majdnem tetszett!
Viszont...Eleanor H. Porter: Az öröm játéka örök - Az élet játékának folytatása - szuper!! Az első rész (régi kedvencem) a világ legédesebb könyve, de a másodikat is abszolút megérte elolvasni!

És a gyerekek :)
Barnusnak 2 új szava van, így már 7-re nőtt a számuk :) Az egyik a "dada" (=labda) és a másik a lovacskára használt "nnnyiiii-ha" :) Aki már akkor is lelkes olvasója volt a blogomnak, biztosan emlékszik arra, hogy Bori is nagyon cukin mondta ezt: "nyi-....-haha" :)
Bori dumái meg a következők, hogy csak a legmurisabbakat örökítsem meg:
1, A madárberkenye nevű fáról beszélgettünk az oviból hazafelé sétálván. Bori már tudja, hogy annak olyan bogyói vannak, amit az emberek nem ehetnek meg, csak a madarak. Ennek örömére így szólt: "Azt lehet enni felnőtteknek. Ha felnőttberkenye lenne, akkor lehetne enni." :)
2, Kölesgolyókból Borka kirakott a tányérján egy háromszöget és megjegyezte: "Így olyan, mint a vonatnak a jelzése!" :) (Tudjátok, a fénysorompó vagy mi...)
3, Pestre autózás közben gondolom, a közlekedési táblákat figyelte, mert a következőt mondta (felteszem, a kötelező haladási irány kék alapon fehér nyíl táblájára): "Anya, igaz mindenki azt hiszi, hogy fölfelé kell menni az égbe? Mert a nyíl fölfelé mutat!" :)
4, Mikor hazaértünk a mai Mikulás-buliból (az én céges, bankos bulim volt), vonatút és nagyobb séta után, kissé már fáradt volt a kisasszony: "Megdöglöttem...A megdöglés az olyan...akkor taposott leszek, igaz?" :) Na, ez kis képzavar...Kidöglöttem, nem megdöglöttem :) És azt hiszem, a véletlenül eltaposott bogárra mondtuk neki nyáron, hogy megdöglött. Jujj... Ezt aztán rendesen összerakta :)

A Mikulás-buli legkisebb rénszarvasa
Ovisom műve: rénszarvas

Télapóka
Mit csináltunk még mostanában?

Peti szabadnapján Pilisszántón kirándultunk

Kerámiát festettem :)
Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése