2014. december 24., szerda

Karácsonyi buli és sütés-főzés

Sziasztok!

Kellemes karácsonyt kívánok minden kedves olvasómnak!

Sajna csodás családi fotókkal nem szolgálhatok még, de pár előkészületi kép - sütési - akad...

Az első cantuccinim (olasz keksz) irtó jól sikerült - köszönet Szilvi barátnőmnek a receptért! - mindenki megdicsérte!
Cantuccini
Pár nappal ezelőtt Dorka és Borka sütőtökös golyócskákat készítettek (kb sütőtök, méz, dió van benne és kókuszreszelékbe hengergették). Do idejött a recepttel és élt a gyanúperrel, hogy talál nálam sütőtököt :) Talált is! Viszont fel vagyok háborodva, hogy nem ismertem még, mert remek süti!!!

Borka is formálgatta a golyókat
A libacomb rozmaringos-kakukkfüves burgonyával és mazsolás párolt almával valami mesés volt!

A karácsonyi ebéd
Ó, és a mai mézeskalácsról - amiben szintén segített Bori - valamint a narancsos-csokis kuglófféleségre nincs is fotóm...de ami késik, nem múlik!

Bori eléggé sok ajándékot kapott a Jézuskától, néhányról máris készült fotó:
Borka és az abacus
Vagány babakocsi

A slusszpoén ma este az volt, hogy kigyulladt az adventi koszorú...Petim meglátta a szeme sarkából, hogy lángol, én kikaptam a tényért a mézeskalács alól és bedugtam a koszorú alá, anyu meg megöntözte egy pohár vízzel...Csúcs volt...
De mire a vendégek elmentek, a két gyerek meg volt fürdetve és elaludt :)

Puszi,
Barbi

1 megjegyzés:

  1. a cantuccini-ről sosem tudtam,hogy így hívják (nem is nagyon érdekelt) - bár sokszor ettünk ilyesmit Itáliában. Mindenesetre pont olyanra sikeredett,mint az eredeti - olyannyira,hogy épp csak meg nem kérdeztem,hogy ki volt arra,ki hozta.
    Gratulálok hozzá.
    Persze a többi finomság is nagyon jól szokott sikerülni...

    ...és persze néha eszembe jut,hogy a "nagy Levin" (Rejtő J.) - megkóstolva édes alkotásaidat,mire tippelne...

    :-))))
    A.

    VálaszTörlés