2014. december 9., kedd

Mikulás környékén

Helóka!

Huh, rég jutottam íráshoz, bocsi :)
Miről maradtatok le?

Babák
Édesek, mint mindig!  Bori ma a zeneoviból hazajövet mikor kiszálltunk a kocsiból, a nagy lovaglós egyszarvújának ezt mondta: "Te unikornis, olyan nehéz vagy, mint egy sózsák!" :)

Könyvek
- Veronica Roth: A hűséges - így vége A beavatott-trilógiának. Kár, mert klassz volt! Picit ifjúsági hangvételű, de azért rettentően élveztem. Ezt az is mutatja, hogy a 3 kötet durván 1500 oldalát egy hét alatt lenyomtam :)
- Joanne Fluke: Piruló képviselőfánk és gyilkosság - ez nem volt meg az újpesti könyvtárban, így egy másik kerületből kértem ki, vagyis a nagynéném - ezer hála neki! A sütiskrimi sorozatból már csak ez maradt ki, a többit mind olvastam és nagyon szerettem! Asszem a Libri antikváriumában láttam vagy 10 db-ot belőle, 1000 ft-ért darabját. Meg kéne venni...olyan szívmelengető történetek! Na jó, nem a gyilkosságok, de a kisvárosi körítés :)
Az egyik sütit meg is csináltam - giga-mega csokis keksz: mindent úgy, ahogy a receptben van, kivéve, hogy a cukrot csökkentettem, mindig muszáj, mert rémséges mennyiségeket ír a nőci és nem lett giga-mega (azt írta, hogy az egészet egy nagy korongnak süssük ki...hű....vagy akkora lett volna, mint egy pizza :)) Amúgy egy csokis-diós cookie-ról van szó, fini, de az áfonyás-étcsokis (legutóbbi bejegyzés) jobban ízlett! Mondjuk azért elfogyott - fotó sem készült, pedig érdemes lett volna, mert néhányat rózsaszín és lila cukorszívekkel, másokat pedig kék és fehér ostyahópelyhekkel dekoráltam. Ezt kapd el, ne a náthát! :)
Mostanában egyébként a sütőtökkrémleves megy nagyon, végre megtaláltam a tuti arányokat :) Borinak is rettentően ízlik, de a hétvégén Dorka meg Peti is vagy 2x szedtek belőle ebédnél!

Ericssonos Barnusnéző party
Szombaton jött a banda megnézni a babát - vicces, hogy még mindig Ericssonosoknak hívom őket, mikor már csak úgy 3-an azok a 8-ból...Kb...Most számoltam utána, 2007 év végén ismerkedtem meg a srácokkal, hú, már kezd komoly múltunk lenni :) Azért ez nem jellemző a kollegiális kapcsolatoknál, bár tény, hogy az Ericssonnál sok a jófej srác, az évek alatt ez több bandáról is kiderült! Szóval szerintem nagyobb az arány, mint más cégeknél :)
Szóval kajáltunk egy jót - kacsacomb, hurka, egybefasírt - minden, mi szem-szájnak ingere :) meg dumcsiztunk egy csomót. A gyerekek tökre kooperáltak, Barnus nem balhézott, Zsuzsi gyakorolhatta rajta a peluskázást is :) Borcsa is szépen elvolt - az Alma együttes koncertje után jött haza és itt találta a népeket, de szó se róla, hamar beilleszkedett! Naná, 7 hónaposan már ott ült velük anno a kocsmában Jojó 30. szülinapján :)

Mikulás-buli
Vasárnap meg anyu tartott Miki-bulit, a szokásos kirándulást elmosta az ónos és sima eső :( De este volt hurkázás meg éneklés. Miután a kicsiket lefektettük, Petitől kimenőt kaptam és 1 órácskát még visszamentem énekelni este 10-kor. Jó volt!
Előtte - kora este - Borikám is ráérzett a táncolás lényegére, mindenkivel körbeállva ropta, cuki volt! Meg Árpi gitározott direkt csak neki gyerekdalokat, együtt énekeltek. Kérdezte, hogy miket tud még a kisasszony, de annyira sokat, hogy nemigen jutott eszembe már több az ötödik után... Ciki :)

Tudjátok, miben különbözik az első és a második gyerkőc kezelése nálam?
- Kevesebb kézfertőtlenítőt használok (vagyis nem minden alkalommal, amikor hozzáérek a babához) - mégis rémesen száraz a bőröm, vajon miért?
- Hordom az eljegyzési gyűrűmet és a jegygyűrűmet - hátha nem karcolom meg a babát. Na jó, órát most sem meg láncot meg karkötőt meg lógós fülcsit, csak ha társaságba megyünk és valszeg nem nálam lesz végig Barnus.
- Nem megyek oda abban a minutumban ahogy sír - nem tudok! :)

Puszi,
Barbi

2 megjegyzés:

  1. (itt ari, nem kis csúnyus
    Vajon ez milyen nyelven van írva, vagy gépelési hiba?
    Én már csak a képeket nézem, nem olvasok. Védekezés gutaütés ellen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Játék a nyelvvel, becézés :) Ha tudnád, Bori miket mond mikor becézi a tárgyakat és embereket tréfából! :)

      Törlés