2014. december 15., hétfő

Napi dolgok

Hahó!

Na, nagy újdonság: ma először Barnus elaludt a járókában magától! Igaz, úgy látom, csak 5 percre, de ki a kicsit nem becsüli :)
Bori meg cuki volt tegnap, mondtam, hogy hamm-hamm-hamm, megeszem őt, mire ő: " De akkor nem lesz fejem!!!" :)

...folytatás 20 perc múlva...még mindig alszik, juhú! :) Eddig rohangásztam, mint pók a falon, hogy az új virágaimat megfelelő színű és méretű (a Feng Shui-ra már nem maradt időm :( ) cserepekbe tegyem, mivel anyu beugrott reggel az egyik régi barátnőjével Borát bölcsibe vinni és Barnust megnézni és megcsodálták a csodás növényeimet mindazonáltal sajnálták szegényeket, hogy nem tündökölhetnek teljes fényükben mert még az elmúlt pár nap (10?) alatt nem sikerült a pincéből felhozni számukra kaspókat. Szóval ez most prioritást kapott :) Ezen kívül próbálok 2 féle teát - egy tejszaporító a baba kedvéért és egy marcipános fekete tea az én örömömre - készíteni, kimosott ruhát kiteregetni és kariajikon dolgozni egyszerre...szokásos :) De ez sem volt jellemző eddig, hogy ebben a napszakban alszik a kismanó - lehet, hogy ahogy fejlődik és eljátszogatott a járókában a csörgős bigyóival, elfáradt? Remélem, inkább ez, mint hogy lebetegszik nekem :(
Legalább a rendrakással (örök munkám) most nem kell foglalkozni, mert a tegnapi vendégség (Kriszta barátnőmék voltak itt) meg a ma reggeli miatt kénytelen voltam összekapni a lakást úgy komolyabban - oké, nagyi mindig azt mondja (meg Borka is), hogy rend a lelke mindennek, de tényleg jó így kezdeni a hetet! Tart is majd úgy 1 napig ez az állapot 2 gyerkőc mellett :) De igyekszem!

Szombaton Peti dolgozott, de délelőtt nem, akkor ugyanis a cégnél voltunk bent és Ericssonos Luca-napon vettünk részt, karácsonyi dísz-készítés, ilyesmi. Borkát is kérdeztem, hogy megyünk még karácsonyfát ragasztani? Mire ő: "Inkább reggelizek!" :)

Fini sütik meg pogik voltak tízóraira
Barnus inkább csak a jelenlétével emelte az esemény fényét, de nagyon jól viselkedett, nem volt vele baj, nyösszögés meg ilyesmi, az egyik tárgyalóban meg is szoptattam :) Gondolom, nem lát ilyesmit gyakran ez a szoba :)

Kicsit még passzívan állt a bulihoz
Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése