2015. május 4., hétfő

Babfőzelék és újkrumpli

Hejhó!

Tegnapi napi tantusz: a babfőzelék isteni! Na jó, tény s való, eléggé éhesek voltunk a kirándulás után, de életemben először főztem fehérbabból (konzerv, elismerem) babfőzeléket és mesés lett! Nem pontosan tudom, hogy kell csinálni, de kitaláltam a saját receptemet néhány másik elolvasásával. A maradék tarjával meg pirított hagymával igazán finom "hagyományos" étek lett!
Ja, és a petrezselymes újkrumpli-készítő tudományomat is újra előkotortam...Petivel tavaly vagy 2 éve mikor eljött az újkrumpli szezonja, tökélyre fejlesztettük a készítését (vajon dinsztelni, fedő alatt, nem kell víz alá és nem szabad kanállal forgatni, csak rázogatni, csak tálaláskor sózni) és tegnapelőtt is csúcsfinom lett!

Film: Míg a görög el nem választ - egyszer megnézhetős limonádé, viszont szép tájképek, különösképpen érdemes megnézni ha valaki szereti Santorini-t (én igen :))

Bori szövegei csak ma!
1, A játszótéren hangzott el:
- Én: "Remélem, nem kap el minket az eső!"
- Bori: "Hát hogy gondolod? Az eső nem kap el, neki nincs keze!" :)

2, Itthon, mielőtt Peti hazajött:
- Én: "Építsünk valamit, amit apa majd meg fog csodálni!"
- Bori: "Egy autós lejtőt! Az fiúknak való!" :)

3, A bölcsiben mondta ezeket, Évi néni mesélte nekem, mikor ma elmentem a kisasszonyért:
- Alváshoz készülődtek, Bori már kidőlt, becsukta a szemét, mire egyszer csak megszólalt: "De hol van a Nokedli kutya?" :) - őt vitte magával ma alvós állatnak...
- Mondókázásnál: "Ezt nem ismerem. De azt ismerem, hogy..."

Feltettem képeket a tegnapi kirándulásról az előző bejegyzéshez!

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése