2015. május 9., szombat

Mindenféle pihi

Hi!

A mai beszámoló kicsit vegyes felvágott lesz - szokás szerint.

Először is a múlt hét végén ejtett shopping-túránkról szeretnék beszámolni csak pár mondatban. Az Allee Bevásárlóközpontban voltunk Barnussal, elvittük Petit a melóba és aztán mentünk ügyintézni, míg Bori bölcsiben volt. No, látszik, hogy második gyerek, fél évesen ekkora túrára mentem vele, plusz a plázában etettem gyümölcspürével, amit előtte vettem a DM-ben és a kismama szobában a nem annyira publikus etetést is megejtettük, szóval nagyon elégedett voltam magunkkal, hogy csak a hami miatt nem kellett hazarohannunk :) Nem is tettük, pont akkor értünk haza, mikor már Boráért kellett indulni! Amúgy azért vettük nyakunkba a várost, mert kifogytak a zöld teáim, meg egy könyvet is akartam venni, plusz a szülinapom közeledtével körülnézni kicsit. A teaboltban viszont ráakadtunk egy - számomra eddig ismeretlen - zöld rooibos teára, melynek ízesítője alma, kókuszreszelék, narancshéj, málna, búzavirág és borbolya (akármi is az). Hát, valami isteni! Az egyik legfinomabb tea, amit valaha kóstoltam - ez pedig nagy szó!

A heti sütiélmények:
- Málnás muffin (bocsi, a kép a szokásosnál is bénább, de legalább van, az alatta levő cookie-ról nincs): kizárólag azért készítettem, mert ki kell most már enni a fagyasztóból a maradék tavaly eltett gyümölcsöket! Azért figyelitek, hogy beugratós a kép? Málnás muffin...eper körettel?! :)

Piros gyümölcsös muffin

- Csokis-diós cookie (még mindig Steiner Kristóf alapreceptje, variációkkal): ezt valójában vendégségbe szántuk, Krisztáékhoz mentünk babatalira. Szerencsére jó idő volt, úgyhogy a játszótérre is lejutottunk, Bori először homokozott idén - ja nem, Matyiéknál már volt egy kis földtúrás a Gólya utcában...A lényeg, hogy nagyon élvezte, úgyhogy jó lesz felépíteni megint a mi homokozó apparátusunkat is :)

Filmélmény: Elrabolva 3 (Taken 3) - hááát...az első kettő után többet vártam. Igazából a fő gondom az volt, hogy senki sem volt "elrabolva"! Azért ez elég béna, nem? Az első két rész eléggé para, nem szoktunk ilyen típusú alkotásokat nézni, mert túl félős a finom lelkemnek, de ez valamiért bejött, így hát reménykedtem a méltó befejezésben, de szegény színészek (pl. Liam Neeson, az egyik kedvencem) eléggé megöregedtek, pedig nem olyan sok év telt el az első óta (2008-as) és az operatőrt vagy kölcsönkérték a Bourne-sorozatból vagy nem tudom, mert olyan képsorozatok voltak, amiket nem lehetett követni... No nem baj, azért egynek elment!

A hét elején meg a Várkerületben volt dolgom, s nagyi jött el Barnust addig tologatni, majd beültek kávézni és a pincérnőnek annyira tetszett a fiatalember, hogy megkérte nagyit, hogy lefotózhassa őket és mikor megjöttem, el is küldte az email címemre :)

Barnus Zsuzsi dédi ölében
Tegnap lekapott minket Peti a kicsikkel, olyan helyesek, mikor mindketten az ember ölébe ülnek, habár eléggé ficánkolnak :)

Babák, mama és nyuszi :)
Ma meg kerteltünk a csapattal, illetve teraszbulit tartottunk. Nagyon kellemes volt! Dorkához átugrottam a Gólya utcába egy órácskát segíteni pakolni, addig Peti kitelepítette a fiatalokat (miután Bori felébredt), hadd randalírozzanak a napon! Aztán később még kerti munkákba is belefogtunk - annak sincs soha vége: most locsolni, paradicsomot karózni, gazolni, benti cserepes növényt átültetni és levágott gallyakat kellett pakolászni...

Pusszantunk!

Rózsaszín baba és repülő baba apával
Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése