2015. május 20., szerda

Hétvégi és hét eleji progik

Hahóhó!

És íme, itt a bizonyíték, nézzétek, milyen ügyesen "kutyázik" már Barnus!


Igaz, ami még mostanában elkezdődött, az a "pacsizás", vagyis csapkodja a földet, asztalt és minden mást a kezével vagy a kezébe adott tárggyal. Édi :) - és hangos!

Vasárnap-hétfőn apukám szülinapját ünnepeltük, viszont készült egy jó kép (én csináltam :)) Petiről és a babákról is!


Az ebéd fincsi volt, húsleves, vadkacsacomb, párolt zöldspárga és krumplipüré zsályás vajjal. Isteni! Utána pedig Szamos-termékek :) Fagyi és trüffeltorta. Méltó befejezés :)
Bori amúgy kezd megbarátkozni nagybátyámmal, amennyire félt tőle mikor pici volt, most tök jóban voltak és itthon minden képen őt mutogatta, hogy itt van a Péter, ott van a Péter...


Hétfőn meg Márti dédivel buliztunk
Kedden hatalmas programunk volt: Bora lemosta a fehér kerti asztalt, amit a jó idő megérkezésének tiszteletére összeraktam - de alaposan ám, vagy 20 percig sikálta szappanos vízzel, ronggyal. Emlékszem, az ilyen "munkákat" mi is szerettük Dorkával mikor kicsik voltunk!



Bori dumcsijaiból megint összegyűlt az elmúlt napokban néhány, megosztom, jó?
1. Tegnap bolognai spagettit főztem, leülünk enni, kis idő elteltével Bora megszólal: "Kitaláltam valamit! Amíg a közepe meleg, addig a szélét eszem!" :)
2.  A kacatos dobozból meg mikor a kezébe került egy régi menedzser kalkulátor (emlékeztek rá?), így szólt: "Ez egy számítógép, mint apáé."
Én: "És mit fogsz kiszámítani rajta?"
Bori: "A Pumuklit meg a Hálló, hállót!" :)
(Ez egy egyetlen mese, amit számítógépen már látott: a Pumukli betétdala és 5 perc az elejéből, amikor Pumukli először megjelenik Éder mesternél...)
3. 1-2 hete befelé autóztunk Pestre a Szentendrei úton.
Mondom én Petinek: "Ott a Csevej plakát!" (A Csevej egy Pest megyében tartott kulturális programsorozat, egy régi barátom a főszervezője.)
Mire Bori: "Hol a csöveg lakát?" :)
4. Tegnapelőtt meg egy fehér-zsemleszín foltos cicába botlottunk séta közben, már többször találkoztunk vele, nem félős egyáltalán. Most éppen egy fa tövében belehempergett a porba.
Borcsa üdvözölte őt: "Hát szia!"...majd odament hozzá és közölte: "Eléggé piszkos leszel!" :)

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése