2015. május 30., szombat

Festőművész

Sziasztok!

Felírom, különben el fogom felejteni. A kísérlet, miszerint ebédet nem főzök délelőtt, mert maradt tegnapról (oké,  Borcsi kissé beteg, köhög, valszeg fáj a torka, mert nem kérte...), hanem Barnus alvásidejében Borival festünk, remekül bevált! Az én idegeim is rendben vannak, ő pedig reményeim szerint feltöltődött (velem és a kreatív elfoglaltsággal), mert utána majdnem 1 órát eljátszott szerintem egyedül.

Bori alkotási
Barnus belépett a "ledobom a sípoló zsiráfot és anya felveszi, milyen poén" korszakba, Bori meg - az unokatesójának, Gergőnek köszönhetően, aki már ovis és érti a csíziót... - a "ki ér oda előbb", "én leszek a gyorsabb" korszakba :)

Könyv:
Ottlik Géza: Iskola a határon - Valaki olvasta? Már vagy 100-150 oldalt elolvastam, de még mindig semerre sem tartunk...na, én erre nem érek rá.
Cecelia Ahern: Ajándék - Elég furi, de tetszett. A nőci ugyebár az Utóirat: Szeretlek című könyvet írta (remek film-adaptáció!), a volt ír államfő lánya és már megvolt itthon a könyvtárból, mikor olvastam a nőciről és el is határoztam, hogy kellene még túle olvasni. S lám, már meg is volt a polcomon :) A sors keze! A történet is...Egy pasiról szól, aki állandóan 2 helyen kellene legyen s amikor valamit csinál, már a következőn gondolkodik...Iserős...

Gasztro:
Kakaós-mazsolás kukoricakása rizstejből - hoppá, mi? :) Ez persze csak nasi volt, rendszerint sült csirke meg krumplipüré várja itthon a messzi dolgozásból hazajött férjecskémet!

A gyerkőcök egyébként mostanában irtó jól mulatnak nagyival és nagypapával!

Nagypapával a biciklin
Kis szultán és a nagyija
Borival az Auchan-ban vásároltunk, a szokásos, hogy bele kell ülni a piros autóba kifelé jövet (nem kapcsoljuk be... múltkor egy másik kislányt is beültetett a mamája és ők bekapcsolták, hát, picit meg is ijedt a kisasszony, habár élvezte!). Viszont még odabent történt, hogy beszólt: "Anya, láttad, milyen kövér az a bácsi?" :) Anyám, jó korszak köszöntött be...

Megyünk a Balatonra!

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése