2015. május 27., szerda

Szaporáról szaporára

Haligali!

Borka megint beszólt :)
1. Bárányokról beszélgettünk egy könyvet nézve: "És azokra rá is lehet ülni. És másznak, másznak kicsi lábainkon szaporáról szaporára." :)
2. Tegnap vettünk egy új porszívót, mert a régi - hú, nem is tudom, hány éve kaptuk... - már kicsit döcögött...
Bori azért nem vágja még pontosan, hogyan is mennek a dolgok...
Bori :"Miért nem jó már a fekete porszívó?"
Én: "Mert már öreg, nem szívta jól a port."
Bori: "És ez nem öreg?"
Én: "Nem, ez vadiúj."
Bori: "De ez is öreg lesz, ha régi lesz!" :)
3, Barnusról beszélgettünk a minap...
Én: "Ha majd olyanhoz nyúl, amihez nem szabad, kedvesen elirányítjuk, mert csuda kedvesek vagyunk."
Bori: "Én nem vagyok annyira kedves...de azért igen!" :)

Durva buli volt a tegnapi!
Gasztro:
- Citromos illetve citromos-levendulás teakeksz: sokszor próbálok újat, mert szeretek kísérletezni, nem sokszor kerül elő ugyanaz a recept, csak ha oltárian meg vagyok elégedve vele. Ez is inkább olyan egynek jó volt típusú süti lett. Azért gyorsan elfogyott, pedig már nincs teaszezon :)

A pöttyös a szárított levendulavirággal készült keksz
- Éééés....egy meglepő újdonság! Sós sütit is sütöttem, amit nem szoktam, nagyon fini lett! Alig bírtam megállni, hogy ne egyem meg az egészet, de 1, túrós, 2, vendégségbe készült, szóval nem lett volna nyerő :)



A hétvégén megint tüzet raktunk, kolbászt és virslit sütöttünk, nagyon fini volt! Borinak is irtóra ízlett!

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése