2013. június 20., csütörtök

Helló!

Mizu velünk? Mondom is!

Bori babám láza elmúlt, juhúúú! Megjelentek viszont kiütések, nem juhúúú :( Meglátjuk, hogy 2 napig vagy akár 5 hétig tart - 2 dokitól 2 féle diagnózist kaptam... A kedve szerencsére jó és állati aranyos!
A legújabb, hogy odabújik hozzánk - de már volt, hogy a plüsskutyushoz is - és a kis fejét oldalt hajtja, ránk fekteti. Annyira cukor!

Ja, és itt volt a védőnő, előadta, hogy 1 éves korától hogyan kell táplálkoznia Borinak: heti 2-3 főzelék, 1-2 rakott vagy csőben sült zöldség akár rizzsel, darált hússal, 1-2 tészta húsos vagy zöldséges, 1-2 hús krumplival, rizzsel. Na, marha jó, úgy látom, vadul neki kell majd állnom főzni...magunkra és akkor azt kap Bori is. Azért én ált. nem így főzök, nem ilyen a heti étrendünk...Pedig tudom, hű, de kiegyensúlyozott. Úgyhogy tegnap bolognai spagetti, ma tökfőzelék sült virslivel volt a menü. Kezdetnek nem is rossz!

Ó, és egy könyvélmény: Az utolsó falat...egy főzőműsor kulisszatitkai sok szerelemmel! Dorcsitól kaptam szülinapomra, tök jó volt! Jópofa romantikus regény (pici izgi maffiás szál is, mondjuk nem hiányzott bele) sok főzéssel!


2 nappal később...

Bori babának múlnak a pöttyei, juhú!!
Mai ebédje: paprikáskrumpli - ebből főleg a krumpli a szaftban szétnyomkodva, nagyim főzte, nem én :) pedig én is tudok :)

Könyvélmény: Mint a mennyben - szuper ari romantikus könyv, a Ha igaz volna (Just like heaven) c. film a megfelelője, nem tudom, melyik volt előbb.

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése