2013. június 22., szombat

Balcsi, pancsi és kapaszkodva járás

Napsütéses szép napot!

Állati szép egyébként, de 500000000000000 fok van, anyám!!!! Meggyulladunk!! Bori egy szál spagettipántos bodyban (amúgy cuki benne), mi is a minimumban, és érdekes, a legutóbbi éjszakán még úgy sem hűlt ki a lakás, hogy éjjel szellőztettünk...hiába, Újpesten dőlnek meg idén is a melegrekordok.

Node...Kanadából érkezett egy kis reklamáció, hogy hiányolják a képeket, úgyhogy gyorsan teszek fel párat, tessék figyelni! :)

Ja, babácska kiütései: már csak a derekán van belőlük néhány!
A mai ebédje spárga-cukkini-csirke volt, de nem annyira volt odáig tőle, pedig irtó finomra sikerült!
Éééééééééééééééééééééés, ha még nem mondtam volna, a kisasszony kapaszkodva jár! Vagyishogy a kanapéba/kád szélébe kapaszkodva eloldalazgat addig a tárgyig, amit kinézett magának :)

Puszi,
Barbi

A Balatonnál...
Tudom, az én dilim a ferde fotózás

Ha végre itt a nyár...

Nagyi védelmében

Anya végre nyugiban olvasgathat :)

Apa nyakában...
De magasan vagyok!

Reggeli után - kivételesen megengedtem egy kis malackodást - tanulási céllal!
Fincsi volt :)

Pancsi a nagy melegben anyával és Dorcsival...
Lavórban az előszoában...

Szia fóka!

Fincsi teknős :)

Játék Pilisvörösváron - hinta is van, azt is szörnyen élvezi, bár nincs a képen...
Te ott! Gyere gyorsan és mesélj nekem!

1 megjegyzés: