2013. június 10., hétfő

Szevasz tavasz!

Ma is jól telik a napunk, csak gondoltam, gyorsan beszámolok a tegnapunkról.

7. nap (jnius 9., vasárnap)

A szülinapom!!! :)
Reggel anyuék köszöntöttek telefonon keresztül meg Petim és Nénje "helyben":), aztán később meg az sms-es, emailes, facebook-os jókívánságok jöttek, szóval durva, hogy az ember a világ másik végén is manapság mennyire nincs elszigetelve a családtól meg a barátoktól! Köszönöm mindenkinek!
(Persze azért soká nem tudnék ilyen messze lenni tőletek...)

Szülinapi csokis illetve répás-narancsos muffint felpakolva elindultunk a szülinapi parksétára - király, mert oda is háromnegyed óra volt az út kocsival :) Szülinapi verőfényes napsütés volt szerencsére, úgyhogy nagyon szép pár órát töltöttünk Toronto egyik legnagyobb parkjában, a Hihg Park-ban. Csomót fotóztam a szülinapi fényképgépemmel, amit Petitől kaptam még előre Vancouverben - majd felteszem a képeket, de már nem itt kint.
Ugyanis...indulunk haza - itteni este 8-kor indul a repülőnk, úgyhogy kedden délben már otthon is vagyunk és gyertek, találkozzunk! Megyünk, találkozzunk!

Jaja, majd elfelejtettem, tegnap a búcsúvacsinkon egy tengeri herkentyűs étterembe mentünk és annyira klassz volt!! Homárt kósoltunk és nagyon finom volt! Valamint valami alaszkai rák vagy micsodát, és fogóval kellett szétroppantani és úgy kiszedni a húsát és nagyon tehetséges vagyok!! :)

Puszi,
Barbi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése