2013. augusztus 10., szombat

Balcsin

Szevasz nyár!

Na, végre elmondhatom, hogy okosak voltunk és csütörtökön du 2-kor úgy döntöttünk, hogy lezúzunk a Balcsira, Almádiba. Gigamegacsúcsstrandidő volt!!! 40 fok!! A Balaton mint a termálvíz, de azért szuper :)
Pénteken el sem mozdultunk kb a partról!
Bori babámnak szegénynek végetért a házikoszt, rizottó, sült krumpli, sült husi, pizza, ilyesmikhez jutott csak! Mondjuk lehet, hogy a tökfőzelékből már elege volt, mert mostanában azt is, meg cukkinifőzeléket is gyakran kapott. Szerdán, mire Peti hazajött Vörösvárra, főztem - na de melyiket? Kérdeztem ezt Petitől is, mire ő, hogy ez biztos beugratós kérdés, mert sima tökfőzeléknek néz ki a vacsi, tehát valószínűleg cukkinifőzelék az! De nem! A helyes válasz ennél ugyanis jóval komplikáltabb, tekintve, hogy az utcában levő kertben gazdálkodó Marika nénitől kaptunk cukkinit is, meg tököt is, és gondoltam, mivel mindkettő nagyon zsenge volt, és az ítük is hasonló, hát, menjenek együtt! Így tehát feltaláltam - na jó, biztos, más is csinált már ilyet, de a mi családunkban és ismeretségünkben még nem hallottam róla - a cukkini-tökfőzeléket! Szuperfinom volt!!!

No de a Balcsira visszatérve, Bori kb egész nap a babakocsiját tologatta körbe-körbe, kicsit homokozott is, meg kicsit pancsizott a tóban velünk, az ölünkben kapaszkázva, mint valami kiscica, aki nem akarja a lábacskáját se betenni. Azért egészen jól ment, szerintem - ha ránk ütött - jövőre már ki sem lehet rángatni a vízből :)

Alszik apa és baba

A kedvenc mókám!
Látjátok?

Hatalmas a homokozó, de hol játszik Bori?


Puszi,
Barbi

ui: Az előző 2 bejegyzéshez tettem fel képeket!
ui2: Ja, olvasmányélmény: Gerald Durrell: Állatkert a poggyászomban - irtó klassz volt, sokat röhögtünk rajta Petivel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése